باورم نمیشه

سلام خدمت دوستان گلم !!!  

 داشتم تلفنی با جاری ام ( خانم برادر) همسرم صحبت میکردم که  

 

گفت نمیرید مشهد !!!گفتم از خدامه ولی مسعود اجازه نمیده !!! 

 

کاش میشد ...که مسعود از ته اتاق گفت بیخود کجا!!! 

 

گفتم میخواهیم چهار نفری بریم مشهد من با جاری ام و 

 

دخترهامون ..دیدم سکوت کرد یعنی میشه!!! سکوت علامت  

 

رضایته از ته اتاق بلند گفت خوب برید !!!!!!.ای یعنی مسعود  

 

بود... چنین حرف رو زده باورم نمیشد واقعا هاج وواج مونده  

 

بودم کی...مسعود میگه برید!!! خرجه همتون هم بامن  

 

وای خدا تا به حال تنهایی سفر نکرده بودم برام غیره منتظره بود  

 

 من هم دیدم موقعیت جوره سریع به جاری ام گفتم پس چمدان را

 

آماده کن تا مسعود بره بلیط قطار را بگیره 

 

اونها هم از اون طرف شوکه شده بودند باور نمیکردند 

 

بالاخره با شوخی وخنده  خدا حافظی کردیم . 

 

ولی من دل تو دلم نبود...زودی بساط ناهار را آماده  

 

کردم که زودتر بره دنبال بلیط  اما اون انقدر خونسرد ناهارشو  

 

خورد یک کوچولو هم خوابید ... اون از پریشونی دل من خبر  

 

نداشت همش ساعت را نگاه میکردم بالاخره بلند شد .چای رو نوش  

 

جان کرد ورفت برای تهیه بلیط  یک نیم ساعتی طول کشید اما   

 

برای تهیه بلیط  دیر بود ..باید صبح ها مراجعه میکرد اومد خونه  

 

دیدم نخیر خبری نیست ولی بهم اطمینان داد که صبح اولین نفر  

 

باشه برای تهیه بلیط... 

 

سریع رفتم با خواهرم که در مشهد زندگی میکنه تماس گرفتم وبا  

 

خوشحالی براش جریان رو تعریف کردم اونم کلی ذوق کرد  

 

و حسابی گفتیم وخندیدیم . 

 

شب تا صبح قیافه من اینطوری بود     

 

خیلی دلم میخواست برم به پابوس امام رضا.همینطور دیدن مامان  

 

وخواهرم ولی با گرفتاری کاری همسرم مقدور نبود 

 

ولی امام رضا طلبیده بود  دیگه  

 

متوجه شدم وقتی کاری رو از صمیم قلب بخواهی  

 

بهش میرسی شایدم امام رضا طلبیده بود  

 

 انشالله قسمت همه دوستاران آن حضرت برای یکایک شما  

 

عزیزان صمیمانه دعا میکنم  اگر قابل باشم درپیشگاه الهی شما هم منو حلال کنید

 

میدونی میخوام کجا برم ؟ 
 

میدونی میخوام چیکار کنم؟  


میخوام برم امام رضا 
 

میخوام برای کفترها یه خورده گندم ببرم 
 

اونجا که گنبدش طلاست با کفترها پر بزنم 
 

میخوام برم به مشهد و 
 

یه هفته اونجا بمونم 
 

تو حرم امام رضا 
 

نماز حاجت بخونم 
 

میدونی میخوام چیکار کنم؟ 
 

میدونی میخوام کجا برم؟  

ای قبله ارباب وفا ادرکنی*ای معدن تسلیم و رضا ادرکنی*ای شمس شموس و خسرو خطه طوس*ای شاه ملقب به رضا ادرکنی 

 

 از همه التماس دعا دارم. دعا کنید دست پر برگردم.

نظرات 28 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com/

خوش به حالتون
التماس دعا دوست خوبم

سلام ممنون دوست خوبم انشالله شما هم دوباره قسمتت بشه بری به پابوس آقا امام رضا
محتاجم به دعا

کاژا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام مامانی خوبم
الهی که خوش بگذره
سلامت برین و سلامت برگردین انشاالله .
به خاله جون منم خیلی سلام برسونین و روی ماهش رو ببوسین از طرف من .
دعا برای دخترتون که یادتون نمیره ؟؟؟
از امام رضا می خواین که من رو هم بطلبه ؟؟؟

خیلی دوستون دارم و از الان دلم براتون تنگ شده .
روستون دارم . در کنار خاله جون خوش بگذره .

سلام کاژای مهربونم
جاتون خالی بود خیلی ممنون از دعای خیرت عزیز خاله هم سلام رسوند ..
البته که دعا کردم برای دختر عزیزم انشالله که قسمت شما دختر گلمم میشه وهر چه زودتر می ری به پابوس امام رضا
من هم دلم برات تنگ شده شما رو هم خیلییییییییییییییی زیاد دوست دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://rooshanayee.blogfa.com

ممنون ممنون دوست عزیز از شکلکها (چشمک)

خان داداش سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://jovozem.blogfa.com

یاقوت جوونم من که حلالت کردم ولی اون عیدی من رو ندادیا...البته اشکال نداره جاش یه دعای خوشگل اینا بکن..ایشالاه با روحیه خوب بری برگردی
من واست برنامه ها دارم
دخملت هم سلام برسون

خوب خدارو شکر که شما حلام کردی .........
اما خان داداش عیدی نیومدی که کادو بگیری .......
دعای خوشگل مشگل گشا هم برات کردم انشالله که حاجت روا بشی خان داداش
روحیه منم خوبه شکر خدا حالا خودمونیم چه برنامه ایی .......
دخمرم هم سلام مخصوص داره

::آجی:: چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام
انشاالله که میرید و حاجت روا میشید
فقط اگه رفتید من و خان داداش و دعا کنید
واسه خان داداشم بیشتر دعا کنید که خدا به راه راست هدایتش کنه

سلام آبجی خانم گل خیلی خوش اومدی
انشالله که همه حاجت روا بشیم خانم گل من اونجا همه را تک به تک دعا کردم امیدوارم که شما و خان داداشم هم حاجت روا بشید عزیزانم
خدا همه مارا هدایت کنه (لبخند)

آبجی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام عزیز خوبی؟
به سلامتی راهی مشهد هستی خیلی خوشحال شدم برای من هم دعا کن خیلی دوست دارم برم پابوسش
بچه بودم که رفتم 5 یا 6 ساله بودم ولی هنوز بعضی از خاطرات اون سفر یادمه
خوشحالم می ری خواهر و مادر جان رو ببینی از طرف من بهشون سلام برسون
فدات بشم امیدوارم بهت خوش بگذره و بسلامت برگردی
سفر بی خطری برات آرزو دارم
دوست دارت آبجی مریم

سلام آبجی جان خوبم عزیزم شما خوبی ؟
بله رفتیم مشهد واومدیم شما آبجی خانم رو هم دعا کردم انشالله که به مرادت برسی ومن بیام وبت و بگم من وهم در حرم امام رضا دعا کن
فربونت سلام هم رسوندم ... مریم جونم من فدای تو گل مهربونم

یاسمین چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://gulbeny.blogfa.com/http://

سلام خوبین؟
به به چه وب نازی دارین
منو خان داداش دعوت کرده که بیام اینجا
خوش به حالتون دارین میرین مشهد التماس دعا مارو هم دعا کنین
بیاین پیشم من دوباره میام
عزیزمی

سلام یاسمین جون خیلی خوش اومدی گل مهربون خان داداش لطف دارن که دوستای خوبشونو با وب من آشنا میکنند من هم محتاج دعام عزیز شما دوست نازنین را هم دعا کردم حتما خدمت میرسم خانمی ... فدای تو

مهدیه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
اووخ دلم کلی هوایی شد. دلم مشتاق دیدار گنبد و بارگاه طلائی رنگ امام رضا (ع ) شد.

تا حالا شده یک دفعه احساس کنی چقدررررر تنهائی!!!!
تنهائی رو با تمام وجودت و با رگ و خونت حس کنی...
دلت شونه هائی محکم و با محبت رو واسه هق هق بخواد. اما دریغ...
می دونی چه سخته وقتی همه دلتنگی ها و بغض هاتو توی کلمات جاری کنی و بنویسی توی دفتر خاطرات دلتنگیت؟!
جائی که خودتی و کاغذ و قلم ... و تو می نویسی.
می نویسی و سبک می شوی. می نویسی و بال می گیری و دلتنگی هاتو به شکل کلمات در میاری.

اما اگه توی یه جائی مثل حرم امام رضا باشی با یک نگاه به گنبد - با یک قطره اشک که می غلطه روی گونت تموم ناگفته هارو می گی و راحت می شی.
راحت و سبک.
خیلی دلم واسه زیارت حرم آقام امام حسین( ع )و ابوالفضل (ع ) پر می زنه !
من بیدل کجا روم !!!!!

التماس دعا دارم.

سلام نازنینم
الهی بگردم ای کاش شما هم اونجا بودید ........
قربون دلت چرا تنهایییییییی پس من چیکاره بیدمممممممممممم
بنویس نازنینم تا سبک بشی مثل پر
راست میگی واقعا چه حس قشنگیه وقتیکه احساس میکنی تو حرم امام رضا خواسته هاتو میگی ونگاه میکنی چقدرها زیرلب دارن زمزمه میکند و حاجت دارند انشالله که حاجت شما دختر گلمم خدا بدهخدا قسمت کنه حرم امام حسین وحضرت عباس را دختر دلم را هوایی کردییییییییی
منم التماس دعا از شما نازنین دارم قربونت

مهاجر جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ http://manemohajer.blogfa.com



التماس دعا ..

ادینه خوش

محتاجم به دعااااااااااااا عزیزم

روز وروزگار برتو هم خوش

مادر دلخسته جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://vagooyehayam.blogfa.com

سلام دوست عزیز چه زیباست هنگامی که در اوج بی نیازی ونشاط هستی دست به دعا برداری،
امیدوارم به سلامتی هر جا هستی خوب وخوش باشی ما را هم از دعای خیر خودت بی نصیب
نگذاری.

سلام مادر خانمی مهربونم چقدر خوشحالم که اینجا می بینمتون خداوند، درهای فراوانی ساخته که به حقیقت گشوده می شوند و آنها را برای تمام کسانی که با دست ایمان به آن می کوبند ، باز می کند
خیلی ممنون عزیزم سلامت باشی من دعا گوی شما مهربون بودم انشالله که حاجتت براورده بشه عزیزم

هستی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://rooshanayee.blogfa.com

سلام یاقوت خانم
این کامنت این شکلی چرا رسیده براتون؟من که اینطوری ننوشته بودم.
در هر صورت این کامنتی که خوانا نیست مال من بود.از وبلاگ دوستتون آمده بودم اینجا از وبلاگ الفبای فیزیک کاژا خانم
مامان خانم گرامی خیلی وقته منتظر حضورتون هستم خیلی وقته میام ببینم نظرم تایید شده یا نه.اما حیف که این شکلی اومده بوده براتون.
شرمندم
من لینک کردم اگر مایل بودید تشریف بیارین

سلام بر هستی خانم عزیز
از کامنت خوانا وناخواناتون هم ممنون لطف کردی که اومدی خانم گل از آشناییت خوشحالم الهی بگردم من بعد از مدتی ....اونم دیر وقت تونستم بیام سری به وبم بزنم بعضی روزها فقط میامدم پیام ها رو تائید میکردم . در هر صورت به کلبه یاقوت خوش اومدی
لطف کردی خانم گل من هم شمارو لینک میکنم وحتما سر فرصت خدمت می رسم عزیزم

کاژا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام مامانی نانازم
انگار خیلی خوش می گذره ها .
در کنار خاله ی مهربونم، معلومه که باید خوش باشین .
مامانی جون، بی صبرانه منتظرم که برگردین .
راستی! دعا برای ما() رو که فراموش نکردین تو حرم ؟؟؟

دوستون دارمو امیدوارم که بهتون حسابی خوش بگذره.

سلام کاژا جون بله دیگه در جوار امام رضا در کنار خانواده چرا خوش نگذره
من والله خیلی وقت هست اومدم اما بچه ها فرصت ندادند تا خدمت دوستان برسم د
نه عزیزم فراموش نکردم ...برای همه دوستان وعزیزانم دعل کردم انشالله که روسفید بشم وشما مهربون ها هم حاجت روا
منم دخترم دوستت دارم ممنون از محبتت

کاژا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام مامان جانم
آپم مامانی و منتظرتون، هر چند که می دونم الان حسابی سرتون شلوغه و فرصت ندارین .
ولی من منتظرتون هستم .

سلام دختر نازم
چشم عزیزم حتما میام ومطلبهای خوب و آموزنده شما نازنین رو میخونم ولذت میبرم قربونت

فاطمه یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام خانمی..

میدونم الان دلتون تو حرمه خوش بحالتون میدونستید چقدر این روزا دلم هوای مشهدو داره ولی بازم نرفتم...خاله جون واسم دعا کنید تا بطلبه شاید با دعای شما ومامانی من امسال اومدم پابوس اقا

سلام عزیزدلمییییییییییییییی
فدای تو فاطمه جون بخدا همش جلو نظرم بودی .... ایشالله که حتما امسال میری مشهد فقط عزیزم سفت وسخت بخواه ببین اصلا متوجه نمیشی چطوری امام رضا طلبیده شمارو
من همیشه دعا گوی تو نازنینم هستم اینم بروی چشم اگر قابل باشم دعا میکنم واز از امام رضا میخوام که منو جلوی دوستام روسیاه نکنه وحاجت همه عزیزانم را برآورده کنه
آمین آمین

فاطمه یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ

دلتون مثل دریا اروم وپاکه مطمئنا با دست پر برمیگردین

قربونت برم گل مهربونم انشالله
انشالله که با دست پر اومده باشم از دعا های شما عزیزانم

کیهان دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

رود
التماس دعا
انشلا قبول باشه

سلام عر ض شد آقا کیهان عزیز
محتاج به دعای شما خوبان
انشالله که خدا قبول کنه

حسین میدری دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://dobeititar.blogfa.com

درود،

"یک ساحل پُر از شعر" با شش دوبیتی،

آمدن مهربانانه ی شما را چشم براه مانده است..[گل]

درود برشما جناب میدری عزیز
ببخشید با تا خیر خدمت میرسم .شاد باشی

م س چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.marefat.mihanblog.com

لام با مطلب جدید ..........نتیجه هم نشینی با گناهکار ..........آپم منتظر حضور گرمت هستم نظرت برام مهمه منتظرتم

سلام بروی چشم حتما خدمت میرسم .دوست گرامی

مهاجر چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام

جایتان بسی بسیار خالیست

سلاممممممم آی گفتی ...... دل ما هم در آتجاست ...

منصور پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://alamyfar.blogfa.com

بزرگوار سلام
بالاخره معلوم نشد به سفر رفتید یا خیر!
مطلبی، یادداشت سفری، سفر نامه ای، گزارشی!
خوش گذشته؟! زیارت قبول!
دست آقا مسعود هم درد نکنه برای تهیه بلیط و تأمین مخارج سفر!
مهمتر از همه یک هفته تنهایی و دوری را تحمل کرده‌اند!
بانوی بزرگواری مثل شما حتما جبران خواهند کرد!
موفق باشید و منتظر گزارش سفر!

سلام بر دوست خوب ونازنینم
بله سفر که رفتیم مطلب هم یک کمی نوشتم یاداست هم اییییییییی حالا سرم خلوت بشه فکر کنم میرم سفر دیگه اینو یادم میره لبخند

واقعا دستش درد نکنه چون یکی از بیاد ماندنی ترین سفر بود !

دور بودند ولی ایشون هم ماموریت بودند به خاطر همینه که بهشون سخت نگذشته (چشمک)
اشما هم موفق وسلامت باشی وسفر شما هم بخیر وخوشی (لبخند)

مهرداد شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://liveforlove.blogfa.com

سلاااااااااااااااام :-)
خوبین؟
به سلامتی از مشهد برگشتین؟
زیارتتون قبول

علیک سلااااااااااااام خوبم
بله از مشهد هم اومدیم خیلی زود گذشت
زیارت هم قبول حق باشه

رضا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://elahighomshei.mihanblog.com

مرسی از لطفی که به اشعار بنده داشتید... سلامت و پیروز باشید

سلام خواهش میکنم دوست گرامی واقعیت بود ...موفق باشید خیلی خوش اومدید به کلبه یاقوت

منصور دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام و صبح زیبایی داشته باشید
امروز خدا بخواهد کار کتاب تمام است. شاید شب حرکت کنیم.
فعلا خدا حافظ

سلام وروز بخیر به شما مهربونم
خوب خدا رو شکر به سلامتی تبریک میگم
اسفر بی خطر سفر حوبی رو هم براتون آرزو میکنم

مهدی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://zarih1430.blogfa.com

سلام خواهر
خوبی
زیارت قبول
انشاءالله که با دست پر برگردی
عوض ما هم زیارت کردین؟
یه دوست دارم مریضه
الان هم بیمارستانه
خیلی نیاز داره به دعا
اگه کسی تو مشهد هست که میشه بهش گفت : بگین تو حرم براش دعا کنه

انشاءالله زایر حرم بقیع بشین
یا زهرا
التماس دعا

سلام برادر
خوبم شما خوبید؟
انشالله اگر خدا بخواهد
بله زیارت هم از جانب شما انجام دادیم

انشالله خداوند به حق امام رضا دوستتون وهمه مریضها رو شفا بده
اونم بروی چشم میگم
انشالله با شمااااااااااا
محتاجیم برادر به دعای شما

ستاره دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://ashnaye-gharib.blogsky.com/

سلام و زیارت قبول

خوش به سعادت تان که هم زیارت امام رفتید و هم دیدن خواهر

سلام به خواهر عزیز برسانید و نائب الزیاره ما هم باشید.

التماس دعا

سلام یر ستاره جونم ممنون از محبتت خدا قبول کنه انشالله قسمت شما عزیز دل ......بله دیگه با یک تیر چند نشانه رفتیم .
کم پیدا بودید دلم براتون تنگ شده بود عزیز البته تقصیر من هم بود .دیر به دیر خدمت شما میرسم انشالله که خوب وخوش باشی نازنینم

ستاره دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://ashnaye-gharib.blogsky.com/

با شعر سوز نی به روزم و منتظر حضور سبزتان

سبز باشید و دلشاد
در پناه حق

چشم مهربونم حتما خدمت میرسم
قربون شما .....
شما هم در پناه حق سلامت باشید

مهرداد دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

به روز میباشم
تشریف فرما شوید
:-)

یه به آفا مهرداد فعال خودمون
چشم خدمت میرسم (لبخند)

ژیلاراسخ سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://ashareman.blogfa.com/



سلام /دعا کن مارا هم بزودی بطلبد

سفر خوش وبسلامتی برگردید /

سلام ژیلا جون خوش امدی عزیزم خیلی وفت بود ندیدمت اینورهاااااااا
ایشالله ......چرا که نه وقتی امام رضا بطلبه از فرسنگها راه دور دور هم قسمتت میشه عزیزم
ممنون گلم سفر خوبی بود جای شما عزیزان هم خالی انشالله یک روز هم برای شما نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد