یاقوت

مـرا « یـاقـوت » نام مستعار است

که رنگ مـی به جـام نوبهار است

بهـاری پُـرشکـوفـه، سبـز و زیـبا

گل سـوسـن، میـان دشــت گـل‌هـا

به جـمع دوستان صد حرف دارم

چــو بلـبـل در مـیـان سـبـزه‌زارم

گلستان پُـرگل و من همچـو سازم

بـه عـشــق دوسـتـانـم مـی‌نــوازم

شــرابـم را به سـرمسـتـی بنوشید

لـباس عـیش و شــادی را بـپوشید

کـه دوران بـس شـتـابـی تـند دارد

بسـاط عــیـش بــر دریــا سـپـارد

هـوا بـارانـی و مـن رود جـوشان

مـیـان کــــوه‌هـا، رود خــروشـان

به سمت و سـوی دریـا رهسپارم

زخـود خطـی در اینجا می‌گذارم

بنای عـمـر بـر آب اسـت هـیهات

بشطرنج زمان یک کیش و یک مات

نظرات 17 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://ashnaye-gharib2.persianblog.ir/

سلام یاقوت عزیز

انتخاب بسیار زیبایی کردی
درود بر حسن سلیقه ات
کیش و بعد مات در یک دم ......
و پشیمانی دیگر سودی ندارد

سبز باشی و برقرار
اوقات خوبی را در کنار خواهری بگذرانی و زیارت قبول
کم سعادتیم خیلی زیاد

در پناه حق

ستاره پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://ashnaye-gharib2.persianblog.ir/

با درد نامه ای از محمد نوری زاد به روزم
منتظر حضور سبزتان

قربونت خدمت میرسم نازنین

ستاره جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://ashnayemahjor15.blogfa.com/

سلام عزیز دلم

با طنزی از مدیریت جهانی به روزم و منتظر حضور سبزت

زودی بیا تا فیلی نشدم !!!!!!!!!!

سلامی دوباره چشم ستاره جونم
حتما سر میزنم انشالله که عمو فیلی دیگه این یکی رو نادیده میگیره

منصور جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام بر یاقوت عزیز
آری روزگار بر همین منوال رفتار خواهد کرد پس چه بهتر قدر دوستی ها را بدانیم و از کوچکترین فرصتی که پیش می‌آید کمال استفاده را ببریم. آفرین که بخاطر دوستانت و به عشق آنها می‌نوازی!
خوشا به حال دوستانت!‌شادکام و موفق باشی!
یک دسته گل سوسن تقدیم وجودت

سلام بر منصور عزیز
حتما هم همینطوره قدر دوستان را باید بدانیم واز فرصتهایی که در اختیار داریم بهترین استفاده را ببریم خاطراتی شیرین وبه یاد ماندنی که وقتی از آنها دور هستیم تجدید خاطراتی شیرین را در ذهن خود تدا عی کنیم ..ممنون از محبت و نوشته قشنگتون
وممنون از هدیه خوبتون اونم چی گل سوسن

یک دوست شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام
آفرین
احسنت
زیبا بود

سلام دوست عزیز وبزرگوارم ممنون از حضورتون

آقای میم شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.sangesaboore89.blogfa.com/

الا یاقوت سرخ خاطر ما
گل سوسن میان گلشن ما
تو هم داری مگر قصد زیارت ؟
که منت می نهی بر ما زیادت
اگر دریا روی بر خانه او
شوی خاله و یا همخانه او !
تو از جام شراب کردی حکایت
نپنداری که مست ایم از شرابت ؟
بگو با او که بیتی می سرایم
سلامی می کنم بر گل نسایم
بگو با او که ما خوبیم و زنده
که او دریا و ما رودیم و بنده
بنای عمرمان شاید مَجاز است
تفال بر خیال تو مُجاز است !!

سلام دوست خوبم
چرا قبلا رو نکرده بودین ‍این استعدادتون رو و مارو بی خبر گذاشته بودید ؟
شعر بالا رو به فراخور حال و در جواب آماده کردم . اگر کوتاهی یا بلندی در آن دیدید
مجاز به قیچی نمودن هستید .
پس ظاهرا به سلامتی شما هم راهی هستید !!
انشا ا.. هرجا هستید خدا پشت و پناهتان باشد .
یا حق

سلام دوست عزیز جناب میم عزیز
به به ممنون از سروده زیباتون والله من که از این استعداد ها ندارم این سرده زیبا هم هدیه ای از یک دوست بسیار محترم است ..
ما سروده های شما را بدون قیچی هم قبول داریم همین برایم بسیار ارزشمنده که دوستان خوبی به یاد م هستند ....
در ضمن نه بابا نتونستیم بریم وفقط حرفی بیش نبود

آبجی مریم یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام یاقوت جون خودم خوبی عزیز؟
چقدر زیبا گفتی دستت درد نکنه حال کردم با شعرت.
عزیز اره از وبلاگم خستم شدم خواستم یه چند مدت نیام بهش تعطیلی دادم چند روز نیامدم اینتر حالم حالا خیلی خوبه . درسته آپ نمی کنم ولی سعی می کنم هر وقت اومدم برای دوستام نظر بزارم مگه به قول خودت دوستهای خوب رو می شه ترک کرد .
از اینکه نبودم اومدی وبلاگم ممنون عزیز
در مورد جشن تولد به روی چشم هیچ وقت تولد دوستام رو فراموش نمی کنم چه اونهایی که ترکم کردن چه اونهایی که هستن برای همشون تولد می گیرم
ممنون از یاد آوریت
دوستت دارم
فدات آبجی مریم
تا سلامی دیگر بدرود.

سلام آبجی مریم خودمون چه خوب که اومدی
خوشحالم که حالت بهتره انشاالله که بهترتر هم میشه فقط فکرش رو نکن وبیشتر به فکر خودت باش شعر هم ازمن نبوده ویک هدیه بزرگ وقشنگی از دوست مهربانی بوده ومن بجای یک پست استفاده کردم وازشون خیلی ممنونم

ممنون پس تولد کی نزدیکه یک تولد افتادیم چون ماشالله شما خوب دست به خرجیدا خوش به حال من که دوست شما هستم

قربون محبتت

شاپرک دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام یاقوت نازنینم

سفر به پایان رسید و باز هم من ماندم و خاطراتش

سروده ی زیبایی بود

تا درودی دیگر بدرود

سلام نازنینمممممم

ولی چقدر زود این سفر به پایان رسید خانمی بیشتر می موندی ماشالله شما که اهل وعیال اونجا زیاد داری ....نکنه شاپرک مارو نتونستند به خوبی پذیرایی کنند
انشالله که خاطرات خوب وبه یاد ماندنی وشیرینی داشته باشی
سروده هم از دوست خوده خودمه

شهره سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ http://hastyman42.blogfa.com

سلام بر یاقوت درخشان.

به به .. چه حال و هوایی پیدا کرده اینجا .. قالبت خیلی قشنگه و صدای رضا صادقی ک آدم را به درون میکشونه .. دورنی پر از خاطره .. خاطرا تی شاد و غمگین .. شادی های ماندنی وو غمهای رفتنی ..

شعرت هم بسیار زیباست..

گل سـوسـن، میـان دشــت گـل‌هـا
به جـمع دوستان صد حرف دارم

این یعنی پر انرژی آماده ی فعالیت در جمع دوستان هستی .
از این بابت خیلی خوشحالم . داشتن دوستی مثل تو نشاط آور و شادی بخشه .
منتظرتم.

سلام شهره جونم خوش اومدی
بیکار بودم گفتم ببینم میتونم به این قالبه سروسامان بدم ایشالله که خوب شده باشه عزیز دلم خواننده بهنام صفوی هست صداش مثل رضا صادقی خیلی قشنگ وبا احساس میخونه خوشحالم که پسندیدی
خیلی ممنون از نظرخوبت تو هم دوست خوب وپرانرژی من هستی خیلی دوستت میدارمممممم

مهتاب سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام یاقوت نازنین

با دلنوشته ای از خودم به روزم و منتظر حضور پر مهرت

فاطمه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام خال جون حال شما؟

من خوبم نگرانم نباشید ولی زیاد نت نمیام همین!هفته ای یه بار کفایت میکنه!ولی همیشه بیادتونم!


این شعر قشنگه کی گفته؟خودتون؟یا یکی دیگه؟ولی خیلی قشنگه ها؟به دلم نشست

به سمت و سـوی دریـا رهسپارم

زخـود خطـی در اینجا می‌گذارم

بنای عـمـر بـر آب اسـت هـیهات

بشطرنج زمان یک کیش و یک مات

سلام فاطمه جونم
قربونت شما خوبی عزیز خدا رو شکر که خوبی خوب کاری میکنی عزیز هفته ایی یک بار میای خوبه ...هر جا باشی خوش وخرم وسلامت باشی انشاالله
منم باید یک برنامه ایی توپ برای خودم دست وپا کنم
عزیزدلم این شعر هدیه یک دوست است خیلی قشنگه دست گلشون درد نکنه

سمانه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام به یاقوت عزیز..
وای چه شعر خوشگلی.. چه قدرجالب بود

شاعرش خودتونیدددددددددددددد؟؟؟؟

اگه خودتونید که خب حالا توروخدا کارمنو زودتر راه بندازید .. خب خودتون میدونید نمیتونم تو صف وایسم و اینا .. خب امضارو بدید برم

کلا همش خوشگله ها ولی من از این قسمتش بیشتر از همه خوشم اومد
گلستان پُـرگل و من همچـو سازم
بـه عـشــق دوسـتـانـم مـی‌نــوازم

بعدشم خب تا وقتی آدم دوستایی مثل شما هاروداره دلش نمیاد بره دیگه.. برگشتم دوباره خب

سلام سمانه گلم
بله شعر بسیار قشنگیه ...دست شاعر گرامیش درد نکنه .نه عزیز دلم من شاعرش نبودم یک هدیه از طرف یک دوست بزرگوار به منه
والله اگه یک همچین نبوغی داشتم که خیلییییییییییییییییییی خوب بود
خوشحالم عزیز که برگشتی جات خیلی خالی بود

درد دلهایم با تو پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://vagooyehayam.blogfa.com/

امشب خدا بگشوده درهای سما را
پیوسته می خواند اهل دعا را
گر پهن کردی ساعتی سجاده ات را
یاد آر یاران را و برگو نام ما را
استشمام عطر خوشبوی ماه رمضان
بر شما مبارک باد همیشه شاد باشید

سلام به شما مادر دلخسته عزیزم انشالله که سلامت ودلخوش باشی عزیز مهربانم ماه مبارک رمضان برشما وخانواده محترم مبارک

شاپرک پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://manemohajer.blogfa.com

سلام یاقوت جون

حلول ماه مبارک رمضان ماه هر چی خوبی و ترک هر چی بدیه بر شما مبارک باد

التماس دعا دارم خیلی زیاد تا

سلام شاپرک جونم
منم هم ماه مبارک رمضان را ماه خیرو برکتی را برایتان آرزو دارم
محتاج به دعای شما عزیزان

آبجی مریم پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم خوبی یاقوت جان؟
حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران رو به خودت و خانواده عزیزت تبریک می گویم.
التماس دعا
موفق و پیروز باشی گلم
فدات آبجی مریم

سلام مریم جونم ممنون از لطفت عزیز من هم ماه میهمانی خدا را به شما وخانواده محترم تبریک می گم
. مرا هم هنگام اذان یادی کن منم عزیز محتاج دعا هستم

شهره جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://hastyman42

ماه خود سازی

ماه امتحان

ماه برکت معنوی و عرفان

ماه بخشش و یاری

ماه اطاعت از فرمان خدا

(ماه مبارک رمضان بر شما بزرگوارم مبارکباد

سلام شهره عزیز
من هم ماه مبارک رمضان را به شما عزیز تبریک میگویم انشالله ماه خیر وبرکتی برایتان باشد

منصور شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام بر یاقوت عزیز
امیدوارم سالم و سرحال در جوار دوستان خوب، روزگار خوشی داشته باشید!!!

سلام بر آقا منصور عزیز
ممنون از لطف جنابعالی همچنین شما دوست عزیز انشالله حال واحوالتون خوب وروزگار وفق مرادتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد