امروز کسی باش که واقعا آرزو داری

امروز کسی باش که واقعا آرزو داری

مهربان و با گذشت

ساده و شفاف

پاک و خالص

با انعطاف و مدد رسان

رنج و نگرانی را کنار بگذار

به لحظات زندگی چنان ارزش بده که آرزو داری

امور از این پس همان طور به پیش برود

درک کن که با خودخواهی و خود پسندی درد

جسمانی و رنج روانی را برای خود تدارک می بینی

زندگی کن با مرام های واقعی:چون محبت

عفو و وجودی عاشق

از خواسته نفس رها شو

و در وجود خویش به جای رنج دادن و ناسپاسی

به دنبال شوق و امید باش

فقط یک روز بی ضرر باش

و برای همگان مفید باش

حقیقت را دریاب

نیت٬کلام و کردار و گفتارت را آرامش ده

اگر باورت نکردند٬ نهراس

بر ناتوانی خود برای رسیدن به خواسته های

مهرآمیزت غلبه کن

چنان با محبت رفتار کن که دلیلی برای شرمسار

بودن از خودت نداشته باشی

پیش داوری هایت را کنار بگذار

که رنج پس از آن حتمی است

همین امروز از بخشش آکنده شو

کسی نمی داند فردا چه در راه است

زندگی کوتاه است

در گذشته ها نمان

نگران آینده نباش

فقط یک روز لحظه های امروزت را با امید و اشتیاق

به سمت مسیری تازه و سپید ببر

در تاریکی به دنبال چه می گردی؟

چرا نور را نمی جویی؟

لااقل یک روز کسی باش که واقعا آرزو داری!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
hossein پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

سلام .
ممنون از توجه شما ..
چشم خدمت میرسم نه چه مشکلی !!!شما را هم لینک میکنم
موفق باشید

مهرداد پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

اومممممممممممم
سلام
چقدر خوب بود
سعی میکنم از این به بعد اینجوری باشم
اگه بشه خیلی خوبه

خوش اومدی ............
علیک سلام خدا رو شکر که از نوشته خوشت اومد
آفرین پس موفق باشی چرا که نشه خوبم میشه

شاپرک پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://shaparak49.blogsky.com/

سلام یاقوت جونم

حال واحوال؟

من که این طوریم از دست این بلوگفا
ولی خب رفیق سابقم در این جور مواقع به یاریم میاد شاپرک رو به جای مهاجر اپ کردم ...خب آخه داشت دیگه این تاخیر در آپ استخون درد می آورد !! اعتیاد و مواد و اینا دیگهههههههههه!!

واما مطالب زیبایی که نوشتی بسیار آموزنده و مفید و مورد استفاده است
انشالله که بتونیم همه ی این راه کار ها و آموزه ها رو در زندگی مون به کار ببندیم تا چراغ راهی باشه برای رسیدن به هدف والاکه همون قرب الهی است
چه جمله ی زیبایی !!
حقیقت را دریاب

نیت٬کلام و کردار و گفتارت را آرامش ده

اگر باورت نکردند٬ نهراس!!!
شب ادینه ی شادی رو برات ارزو دارم

سلام شاپرکم
خون خودتو کثیف نکن عزیزم این روزا همه اینطورین[به قول خودت
شاپرک رو هم شما که تو آب نمک داشتی ...بنویس دوست من تا از این درد لعنتی وب خلاص بشی

قربون شاپرک عزیز ممنون از حضورت

شاپرک پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://shaparak49.blogsky.com

ولادت زیباترین، بااخلاق ترین، داناترین و رشیدترین جوان تاریخ مبارک

نسل جوان را به جهان رهبری
جلوه ی توحید، علی اکبری
هر که هوای رخ احمد کند
در تو تماشای پیمبر کند

من هم خدمت شما وخانواده محترم میلاد سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسین (ع)! جوان رعنا و رشید حسین (ع) یادگار علی (ع) گلستانی از زیباترین گل های فداکاری! و دریایی از آبیِ عطوفت، مبارک باد

مهدی جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://zarih1430.blogfa.com

سلام
روز جوان مبارک

میلاد سرور جوانان عالم، حضرت علی اکبر و روز جوان برشما هم مبارک باد*

آقای میم شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.sangesaboore89.blogfa.com

سلام دوست گرامی
نه به اتفاق که با خواندن یکی از نظرات شما در وبلاگ دوستان ،به نوشته هایتان علاه مند شدم .
مطلب که آپ کردید خیال انگیز و دست یابی به آن بسیار دشوار ...
امیدوارم روزی نیز همانند مطالب انتخابی تان در بیان احساسات به قلم خودتان محظوظ گردیم .
و ..
ای کاش می شد یک روز بی ضرر باشیم ...

دلنوشته ذیل ، نیایشی است به قلم این حقیر با خدای خودم و به رسم آشنائی آن را به شما هدیه می دهم .
یا حق
...

چشم هایم را می بندم
و قایق رویاهای خود را
به دریای آبی چشمانت می اندازم !
جای ترکش های نگاه تو
این سفینه را بیچاره کرده !
نمی دانم تا کی
تحمل این دل آشوبی را می توانم بکنم !
شاید اندکی بعد
حجم تنهائی من غرق شود
اگر به نجات من نیائی !
پس وقت آن است
که دروغی به ناچار به چشم هایم بگویم !
و تا نمرده ام
تو را در آغوش بگیرم !
دلیل عاشقی را به قلبت نسبت دهم
و بار گناهم را با تو تقسیم کنم !
می دانی زیبا !
لذت هم آغوشی با تو
گوش مرا پرکرده !
پس آن هنگام که گونه های گل
همه خیس از وضوی باران سحر است !
فکر به وصل تو مرا بیخواب می کند !
آهسته به سراپرده تو می آیم
و تو بیدارتر از هر وقت
به آنچه مرا به آن دعوت کرده ای می نگری !
چه باک است اگر در دادگاه صداقت
به عشق تو متهم شوم ؟!
و اگر پس از آن
به تازیانه های حکمت ات محکوم شدم ،
می خواهم به اذن تو سر تعظیم فرود آورم
تا بگویم :
عاشقی که صبر معشوق را نیازماید
پی به عشق او نخواهد برد !
و در آخر عمر می خواهم در این تصویر
در باورم بخوانی که هنوز
هرم نفس هایت
از رگ گردن به من نزدیک تر است *
و این خواستنی ترین زمان است برای من !
که شاید فقط
"در این روز بی ضرر باشم " !


* نحن اقرب الیه من حبل الورید
ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق/16)

سلام دوست گرامی وارجمندم
بسیار از آشناییتون خوشوقتم
یه کلبه یاقوت خوش اومدید :S023:]
دوست گرامی من انقدرها مثل شما دست به قلمم خوب نیست به خاطر اینه که بعضی وقتها حرفهای دلم رو از گوگل (معرف به گوگولی )کمک میگیرم ...اما سعی ام براین است که نوشته هایی هم از خودم بنویسم که کماکان در پست های قبلی گذاشتم دعا کنید که بتونم با کمک دوستان پستهای ارزشمندی بگذارم

از هدیه خوب وارزشمندتان بی نهایت متشکرم

فاطمه دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام خانمی..

خوبین؟اومدم تبریک بگم فراررسیدن نیمه ی شعبانو خدمت شما عزیز و خونواده ی محترمتون...برای فرج اقامون دعا کنیم

سلام عزیزم منم نیمه شعبان را به تو عزیز دل تبریک میگم ایشالله که در این روزها حاجاتت براورده بشه عزیزم
اللهم عجل لولیک الفرج .... شما امیدوار فرج وگشایش الهی باشید واز کمکهای خداوند نومید نگردید ؛همانا برترین اعمال نزد خالق یکتا انتظار فرج است

saha2012 دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.saha2012.blogfa.com

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند

مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند . . .

عید منتظران مبارک

آبجی مریم دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم خوبی؟
خیلی مطلب زیبایی گذاشتی باور می کنی عزیز هر وقت میام وبلاگت و مطالبت رو می خونم یه انرژی خوبی بهم دست می ده به خودم می گم یعنی من هم می تونم اینجور باشم ؟ از خدا می خوام کمکم کنه .
عزیز میلاد حضرت مهدی ( عج ) رو به خودت و خانواده عزیزت تبریک می گویم
موفق و پیروز باشی عزیز
یادم رفت بگم ببخش که دیر بهت سر می زنم اخه اینتر کم میام.

ای راهنمای خلق مسلمان خوش آمدی / ای در زمانه ثانی سلمان خوش آمدی

ای یکه تار صفحه تاریخ انقلاب / ای سرفراز صحنه ایمان خوش آمدی

میلاد امام زمان بر شما مبارک


آمد گه شادمانی ای مردم / آن وعده ی آسمانی ای مردم

ای زنده دلان ظهور نزدیک است / هنگام ظهور نور نزدیک است

آن ماه به چاه رفته باز آید / قائم به اقامه ی نماز آید . . .

شاپرک دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

[گل]سلام و عرض شاد باش[گل]

السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)[گل]

میلاد حجت خدا، دوازدهمین ساغر الهی بر منتظران جمالش مبارک باد![گل]

یا ابا صالح مولا جان (عج)! ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق وعدالت ! میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می داند؛ بیا و حُسن ختام زمان باش![گل]

[گل]اللهم عجل لولیک الفرج[گل]

گل شب بو شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://golshabboo.blogfa.com

ای کسانی که مامور دفن من هستید مرا درتابوتی سیاه بگذارید تا همه بدانند هرچه سیه روزی بود من کشیدم چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند که چشم براهش بودم و دستم را از تابوت بیرون بگذارید تا همه بدانند چیزی با خود نمی برم یک دسته گل پژمرده روی مزارم بگذارید تا همه بدانند جوانی بودم ولی زود پژمردم


ما ظاهران رفیقان، بس نا رفیق بودیم هر پشت اعتمادی ، زخمی به خنجر کردیم هر سینه رفیقی ، با تیغ کین دریدیم خود کرده ها چه آسان نسبت به داور کردیم با زورقی شکسته پارو به آب دادیم چشمان مادران را دریای احمر کردیم



کاری نکنیم که روزی حتی خودمان هم باور نکنیم که داریم دروغ می گوییم آن هم به خودمان و کاری نکنیم که روزی به خدا هم دروغ بگوییم و ای کاش روزی مردم با صداقتی همچون صداقت چشمهاشان با هم سخن بگویند پروانه سوخت شمع فرو مرد شب گذشت ای وای من که قصه دل نا تمام ماند


دیشب داشتم تو گورستان عشق قدم میزدم خیلی تعجب کردم تا چشم کار می کرد قبر بود . پیش خودم گفتم یعنی این قدر قلب شکسته وجود داره ؟؟ همین طور که می رفتم متوجه یک دل شدم انگار تازه خاک شده بود . جلو رفتم و دیدم روی سنگ قبر چند تا برگ افتاده کنار قبر نشستم و براش دعا کردم وقتی برگ ها را کنار زدم دیدم .... اون دل همون کسی بود که باعث شده بود دل من خیلی پیش ها بمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد