خدایا

http://baharjavdan.persiangig.com/image/daryab.jpgخدا

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام خانمی خوبین؟

امشب دلم یادتون کرد گفتم یه سذ بیام به وبتون سر بزنم!

چه عکس گل زیبایی خداوند کمک کنه که هممونو دریابه که سخت محتاجشیم

سلام عزیز یییییییییییی خوبی خانم گلم منم خیلی دلم برات تنگ شده بخدا همیشه به یادتم وازت خبر میگیرم
عزیز انشالله که به خواسته های قلبیت برسی همه ما محتاج دعا هستیم

فاطمه پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

خدایا چقدر غریبی تو زمین!

قربونت برم چرا غریببببببب ...

مهرداد پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

1. سلاااااااااااااااااااااااااااام
2. خوبیییییییییییین؟
3. قالب نو مبارررررررررررررررررررک
4. آمین
.
.
.
5.

۱ـ سلااااااااااااااام
۲ـ خوبممممممم
۳ـ مرسیییییییییییییی
۴ـ خدایا ما را دریاب ای منتهای بی انتها
ـ
ـ
ـ
۵ ـ ممنون از حضورت

پرستو جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ http://sekanjabin1.blogfa.com/

سلام دوست گرامی[گل]
آپم و منتظر حضور سبز و نظر ارزشمندتون . [گل]

سلام نازنینم پرستوی مهربونم

چشم خدمت میرسم

شاپرک جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام یاقوت درخشانم

چه روز سفید قشنگی...

یک شاخه گل..!!

یاد یکتای بی همتا و خالق زیبایی ها می اندازه ادم رو !!

واینکه تنها از خودش یاری بخواهیم
و بگیم خدایا مار را لحظه ایی به حال خود وا مگذرا..
که سخت محتاج تو اییم ..خدایا دلهای بیقرارمان را قرار باش
خدایا ما را دریاب ای منتهای بی انتها

سلام مهاجر عزیزم
درسته یک شاخه گل چه زیباست .!!.این هم نشانه ایی از قدرت وبزرگی خداست شاخه گل رز سفید ولطیف

قلبت عاشق خداست
تار و پودش آشناست
زیر گنبد کبود
هرچه حس کنی رواست

منصور شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
چه دعا و نیایشی بهتر و بالاتر از این؟!!
الکلام قلّ و دلّ

سلام مهربون
بله خیلی وقتها به این نکته میرسیم .که هیچ پناهی آرامش بخش تر از او نیست .....

پرواز شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.kamharfe2.blogfa.com

" با علی باشید"

یاعلی گویید و مهدی را بخواهید از خدا
باعلی باشید و زهرا را بجویید در سما
چون علی گویید ، بیابید هم نبی و هم ولی
ما علی گفتیم و وصفش را بگفتیم مرتضی

سلام بزرگوار..
شعرتون حرف دل همه ی ما بود...و چه زیبا بیان کردید... یا حق

منصور شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام بر دوست عزیز یاقوت مهربان
از حضور گرمتان دیگر خبری نیست!
امیدوارم هرجا هستید خوش باشید
یک دسته گل

سلام دوست عزیزم ........
من هستم وگاهی میام و بهتون سر میزنم .
انشالله شما هم خوش وخرم باشید
ممنونم که بهم سر زدید
خودتون گل هستید......

ستاره سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ق.ظ

الهی آمین یا رب العالمین

سلام ستاره جون منم میگم الهی آمین یا رب العالمین ........

شکیبا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://hastyman42.blogfa.com

الهی ادرکنی و لا تهلکنی ...

سلام و عرض ادب ...
با اجازه ی شاپرک مهربان مهمان ناخوانده ی گنج نهان شما شدم .
وبلاگ خوبی دارید و بوی مهر الهی از آن استشمام میشه .
براتون عمر با عزت و قلب پر ایمان آرزو میکنم .

موفق ... شاد و سلامت باشید

سلام ...خانم گل خیلی خوش اومدی کلبه یاقوت رو منور کردی عزیزدلم ....شاپرک هم لطف داره به من..

قربونت شهره جونم وب من به خوبی وب شما عزیز نیست ...
من هم از خدا بهترینها را برای شما مهربون خواهانم

پرستو چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://sekanjabin1.blogfa.com

خدایا تو خود می دانی که بسیار دوست میدارمت

می دانم که نیک می دانی باتو بودن برایم از هرچه غیرتوست شیرین تر است و بی تو روزم شب وشبم هماره ظلمانی است

ومی دانم که ساعات ولحظات بی تو بودنم سرشاراست از گناه و تو نیز این را می دانی

با خود می اندیشم که اگر یک لحظه فقط یک لحظه تو مرا به حال خود رها کنی چه می شود؟؟؟چه مصیبتی!

وای بر آن لحظه ی من!

خدای من کاش می دانستم با این همه ناسپاسی که کرده ام چرا چرا تو باز دستانم را می گیری و آن هنگام که در لبه پرتگاه قرار می گیرم وآن لحظه که سنگریزه ها در زیر پایم می لغزند، تویی که بهترینی و مرا از سقوط حفظ می کنی!

می دانم، می دانم که تو خدایی، تو بزرگی، تو مهربانی، تو ستارالعیوبی

اما نمی دانم با این همه خوبی تو، من چرا چنینم ؟چرا نافرمانی ات را می کنم؟ چرا دل نازنینانت را به درد می آورم؟

چرا بنده ی خوبی نیستم؟

نمی دانم، نمی دانم...

خدایا! خدای من! محبوب من! دوست دارم دستانم تهی نباشد. دوست دارم با کوله باری پر از توشه به دیدارت آیم .

پس کمکم کن .

بسیار عالی...........
امین الهی آمین
خداوندا
با تو سخن میگویم .... تویی که محرم تمام اسرارم بوده و هستی
میروم و میروم تند ... اما آرام میرسم ... میرسم به آستانه‌ای که سالهاست آنرا گشوده‌ای
تا مرا عبور دهی از خاک به عرش
الهی
از من بگیر آنچه تو را از من میگیرد

پرستو چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام دوست گرامی [گل]
آپم و منتظر حضور سبز و نظر و کمک ارزشمندتون .[گل]

سلام پرستو جون چشم خدمت میرسم

فرنگیس پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://farangis.blogfa.com

سلام
فلک جز عشق محرابی ندارد
جهان بی خاکِ عشق آبی ندارد
غلامِ عشق شو کاندیشه این است
همه صاحبدلان را پیشه این است
جهان عشق است و دیگر رزق‌سازی
همه بازی است الّا عشقبازی
سلامت باشید.

سلام عزیزم بسیار شعر زیبایی بود
ممنونم
از راه نظر مرغ دلم گشت هوا گیر
این دیده نگه کن که به دام که در افتاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد