ماه رمضان ماه میهمانی خدا برعزیزان مبارک


بر سر سفره الهى


باردیگرضیافتى برپا مىی ‏شود.و مؤمنان بر سر سفره رحمت الهى


حاضر میگردند. در نیمه‏ هاى شب تک چراغى در هر خانه اما


چلچراغى در دل‏ها روشن مى‏ شود، نجواى مناجات و رایحه


سحرانگیز صلوات و تسبیح فضا را ملکوتى و معطر مى‏کند.


اینک ماه رمضان بر دوستانش اقبال نموده است،


ماهى که آلودگى‏ ها را مى‏ شوید و مى‏سوزاند


توبه دل‏هاى خطاکاران و گرسنگى بندگان دراین


ایام مبارک رحمت الهى را جلب می کند اگر خواستار آن هستیم


که ازسفره پر بهره این ماه بهتر و بیشتر برخوردار شویم .


باید روح و روان را در چشمه زلال روزه بشوییم


و نفس اماره را در بند کشیم.


ماه رمضان برشما مبارک


نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام خال جون خوبین؟

با ماه رمضان چکار میکنید من یکی این دوتا استخونم دارم اب میکنم!ولی از شوخی گذشته حال و هوای رمضان خیلی قشنگه منکه دوسش دارمبه برکت این ماه ایشا..دلامونم خدایی بشه!التماس دعا

سلام خاله جون خوبم ..
با ماه رمضان هم هیچی عزیز میسازیم انشالله توفیق عبادت وروزه داری راداشته باشیم..عزیزاستخونها دوباره پر گوشت میشن نگران نباش
بله عزیزم حال وهوای رمضان هم خیلی قشنگه ایشالله توشه ای پرو پیمون برداریم از این ماه مبارک

طاعاتت قبول نازنین

آقای میم شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.sangesaboore89.blogfa.com

سلام دوست گرامی ام
انشا ا.. ما را به دعای خیری در سفره های سحر و افطارتان میهمان کنید .
حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
یا حق

سلام جناب میم گرامی
کم پیدا شدید هر جا هستید خوش وسلامت باشی .
چشم دوست عزیز خدا اگر دعای این بنده را قبول کنه بروی چشم
من هم به نوبه خودم ماه رمضان را تبریک میگم وماه پر خیر وبرکتی را برایتان آرزو دارم

مهتاب شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام یاقوت عزیز بر تو هم مبارک باشد این ضیافت الهی

و چقدر زیبا نوشتی که چلچراغی در دلها روشن میشود
خدایا دلمان را با نور معرفتت روشن بگردان

به روزم و منتظر حضور سبزتان
التماس دعا

سلام مهتابم.......
قربونت برم: انشالله چشم ودلمان همیشه روشن باشه به نور الهی تا خداوند در رحمتش را باز نگه دارد ..
خدمت میرسم عزیز
محتاج به دعای عزیزان

شاپرک دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://manemohajer.blogfa.com


سلام بر یاقوت عزیز

قالب نو مبارک چه تفاهمی با سمانه جون داری

اومدم سفارش کنم وقتای خوب خوب مارو یادت نره
شاد باشی و همواره سلامت

سلام شاپرک جون
مرسی عزیز والله خبر نداشتم که سمانه جونم هم خوش سلیقه است
قربونت ...چشم ما همیشه وقتهای خوب خوب به یاد همه عزیزان هستیم.

فدای محبتت خانم همچنین شما.....

مهرداد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://liveforlove.blogfa.com/

خدا کنه بتونم از این ماه پربرکت بهره ببرم
التماس دعا

انشالله که از این ماه پربرکت بهرمند باشی جون

محتاجیم به دعا

سمانه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام به یاقوت عزیززززززززززززز

وای چه تفاهمی قالبتون مثل مال من
برا هر دوتامون مبارک مگه نه؟؟ خب مثل مال خودمم خوشگل.. مثل خودمم خوش سلیقه ایید دیگه.. ایششششششش

بعدم اینکه ماه رمضونتون مبارک...
یه عالمه التماس دعا دارمممممممم

سلام سمانه جونم خوبی خانم گل من نمیدونستم شما هم این قالب رو داری .........
اتفاقا شاپرک هم برام نوشته بود
خوبه دیگه دوتا دوست خوش سلیقه که بهم بیفتند ایششششششششش چه شود
قربونت ماه رمضان برشما هم مبارک... انشالله که احوالاتت زودی خوبه خوب بشه
محتاجم به دعا نازنینممممم

مهتاب دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام یا قوت عزیزم

باز هم به روزم درین ایام مبارک و به یمن ضیافت الهی

منتظر حضور گرم و پرشورت

در پناه حق

سلام مهتاب جون
ممنون از دعوتت عزیز همین الان خدمت میرسم
زنده باشی خانم گل

درد دلهایم با تو (مادر دلخسته) سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://vagooyehayam.blogfa.com

سلام خانومی ، از شما که همواره سجاده دوستی مقابل قبله محبت گسترده اید ، التماس دعا دارم .
ماه عبادت و میهمانی خدا بر شما مبارک باد

فاطمه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام...نماز و روزهاتون قبول باشه خانمی..

به به چرا من هر جا که میرم همه چیز عوض شده پیشرفت همگی عالیه مخصوصا این اواتار!کی کشفش کرده خدا میدونه!گفتم حالتونو بپرسم و ببوسمتون

سلام..... مرسی خدا قبول کنه گلم نماز روزه های شما هم قبول حق باشه..
الهییی خانم گل تنوع بسیار خوبه اما این اواتارو که میگی یکی از مزایای بلاگ اسکای .............(کلاس داره) ممنون از محبتت همیشه جویای احوالاتت هستم ببخش که فرصت نمیکنم بیام نت

منم روی ماهتو میبوسم عزیزم

ستاره سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://manemohajer.blogfa.com/

سلام یاقوت عزیزم

لطفا لینکم را اصلاح بفرمایید ، از طرف مهرورز عزیز عذرخواهی میکنم !!!!!!!!

به روزم و منتظر حضور سبزت
در پناه حق

منصور چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام بر یاقوت عزیز
انشاالله حال و احوالتون خوب و خوش باشه!
التماس دعا
موفق باشید!

سلام منصور عزیز ..
مرسی به لطف خدا خوبیم ..انشالله شما هم خوش و خرم وسلامت باشید ممنون از محبت شما...
محتاج به دعای شما عزیزان

ستاره پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام یاقوت عزیزم

لطفا لینکم را اصلاح بفرمایید ، از طرف مهرورز عزیز عذرخواهی میکنم !!!!!!!!

به روزم و منتظر حضور سبزت
در پناه حق

سلام ستاره جون
چشم لینک شما راهم اصلاح کردم ......
چشم فرصتی پیش بیاد حتما عزیز دل خدمت میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد