مبعث پیام آور وحی، پیامبر نور و رحمت بر تمام مسلمانان جهان مبارک

     ستاره ایی بدرخشید وماه مجلس شد  

      دل رمیده ی ما را انیس ومونس شد    

   نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

  به غـــمزه مساله آموز صد مـــدرس شد

 

 

دلتنگ آدمیان بودی و آرزومند سعادتشان. قلبت، به عشق هدایت آنان می تپید. خدایت، این گونه ات دید که تو را برگزیده و به سوی بندگانش روانه ات ساخت.

در کنار مردمان ایستادی تا پنجره ای رو به ملکوت باشی و دست بندگان را در دست فرشتگان بگذاری و انسان ها را تا خدا بار دهی.

کدام انسان، با برکت تر از تو که از یک سو، صورت پرستان و نااهلان، از «چراگاه حلم» تو روزی می خوردند و از سوی دیگر، دوستانِ اهل معنی، از منبع علم تو ارتزاق می کردند؟!

«مرتع حلمش چراخواران صورت را ربیع منبع علمش جزاخواهان معنی را جزا»

بعثت تو، بشارت بهار است و نوید نور و سرور.

بعثت تو، کلید رهایی از قفس خودخواهی هاست و مژده پرواز در اوج انسانیت.

تو با بعثتت، بارانی شدی بر دل های کویری و نسیمی شدی بهاری و گره گشا، تا گره از کار فروبسته بشر بگشایی.

کاش ما نیز به سهم خویش، به تو اقتدا می کردیم و نسیمی بودیم بهاری و گره گشا!

«چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان تو همچو باد بهاری گره گشا می باش»

 

 
نظرات 18 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

عیدتون مبارک :)

عید بر شما هم مبارک چه کوتاه ..........خوبی آقا مهرداد عزیز

شاپرک جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://manemohajer.blogfa.com

سلام یاقوت جونم

متن زیبایی بود ممنون


بعثت، تجلی انوار الهی طلوع خورشید درخشان خاتمیت است.
بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد

ای شاه سوار ملک هستی
سلطان خرد به چیره دستی
ای ختم پیمبران مرسل
حلوای پسین و ملح اول
سر خیل تویی و جمله خیلند
مقصود تویی همه طفیلند

امید آن که لیاقت رحمتی از الطاف رحمة للعالمین را داشته باشیم
شاد باشید در پناه خدا

سلام شاپرکم

بعثت شکوفایی است ؛ از متن بیرون آمدن است ؛ از قضا به قدر کشیده شدن است ؛ از اصل به فرع تجلی کردن است

ما لحظه به لحظه در بعثت هستیم
ایام برشما وخانوده گلت مبارک

مهرداد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

ما خیلی مخلصیما
خیلییییییییییییییییییییییییییی
گل گل گل گل گل گل گل گل
تقدیم به مامان جونم

شما آقا یییییییییی
مرسی پسرم زنده باشی الهی
یک باغ گل تقدیم پسر خوبم

مهرداد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

تازه اینم یادم رفت بگم
1- عیدتون مبارک
2- ما خیلی خیلیییی مخلصیم
3- دلم براتون تنگ شده بود
برای حرفای قشنگتون
4- سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بگو بگوشم
۱ـ عید شما هم مبارک
۲ـشما اقایید زنده باشی پسرم
۳ـدل منم برای پسر مهربونم تنگ شده شرمنده میفرمایید
۴ـاه علیک سلاممممممممم

پرستو شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://sekanjabin1.blogfa.com

بانگ تکبیر ز امواج فضا می آید
گوش باشید که آوای خدا می آید
بوی عطر از نفس باد صبا می آید
نفس باد صبا روح فزا می آید
پیک وحی است که در غار حرا می آید
به محمد ز خداوند ندا می آید
ای خلایق همه این طرفه ندا را شنوید
گوش های شنوا حکم خدا را شنوید
*****
بت و بتخانه همه ذکر خدا می گویند
سخن از اقرأ و از غار حرا می گویند
حمد حق، مدح رسول دو سرا می گویند
خلق عالم همه تبریک به ما می گویند
حکم توحید به ما و به شما می گویند
همگی با نفس روح فزا می گویند
بشریت چه نشستی که مسیحت آمد
حکم توحید به آوای فصیحت آمد
*****
این چراغی است که تا شام ابد جلوه گر است
این یتیمی است که بر عالم خلقت پدر است
این نجات همه در دامن موج خطر است
این رسولی است که از کلّ رُسُل خوب تر است
پیشتر از همه بعد از همه پیغامبر است
تا صف حشر طرفدار حقوق بشر است
چشم بد دور ز آیینه ی رخسارش باد
تک و تنهاست خداوند نگهدارش باد

عید بعثت حضرت رسول، بر شما و خانواده ی گرامی، مبارک باد . [گل]

سلام پرستو جونم من هم مبعث حضرت محمد ص را به شما دختر مهربونم تبریک میگم
ممنون عزیزم از شعرهای قشنگی که فرستادی بوس

شهره شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://hastyman42.blogfa.com

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
بغمزه مسئله آموز صد مدرس شد


عید مبعث بر تو عزیز مبارک [گل][گل][گل]

سلام شهره جونم
عید مبعث بر شما نازنین وخانواده گلت هم مبارک

رها یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://kolbe-choobi.blogsky.com

سسلام یاقوووووووووت جوون
بعد از مدتهااااااااااااا سلاااااااااام
عیدت مبارکککککککک

سلامممممممممممم رها جون
خوش اومدی گلم
عید شما هم مباررررررک

یه دعای جالب یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://zarih1430.blogfa.com

آقایی از رفتن روزانه به سر کار خســـــــته شده بود ، در حالی که خانـــــــمش هر روز در خانه بود !
او می خواســـــــت زنش ببیند برای او در بیرون چه می گذرد ...
بنابراین شروع به دعا کرد :
خدای عزیز! من هر روز سر کار می روم و بیش از ۸ ساعت بیرونم در حالیکه خانمم فقط در خانه می ماند! من می خواهم او بداند برای من چه می گذرد ؟!
بنابراین لطفا اجازه بدین برای یک روز هم که شده جای ما با هم عوض بشه !!!

خداوند ، با معرفت بی انتهایش آرزوی این مرد را برآورد کرد ...

صبح روز بعد مرد با اعتماد کامل همچون یک زن از خواب بیدار شد و برای همسرش صبحانه آماده کرد ، بچه ها رو بیدار کرد و لباسهای مدرسشون رو آماده کرد ...

بهشون صبحانه داد ، ناهارشان را تو کوله پشتی شون گذاشت و اونها رو به مدرسه برد...

وقتی برگشت خانه رو جارو کرد، برای گرفتن پول به بانک رفت ، بعد به بقالی رفت،ساعت یک بعد از ظهر بود و او برای درست کردن رختخوابها ، به کار انداختن لباسشویی ، گرد گیری و تی کشیدن آشپز خانه ، رفتن به مدرسه و آوردن بچه ها و سرو کله زدن با آنها در راه منزل ، آماده کردن عصرانه و گرفتن برنامه بچه ها برای تکلیف منزل ، اتو کشی و مرتب کردن میز غذا خوری ، نگاه کردن تلویزیون حین اتو کشی در بعد از ظهر و ... عجله داشت !

(از ذکر انجام بقیه کارها فاکتور گیری شد ....)

در ساعت ۲۳ : ۰۰ در حالی که از کار طاقت فرسای روزانه خسته شده بود، به رختخواب رفت در حالیکه باید رضایت همسر در رختخواب را هم تامین می کرد...

صبح روز بعد بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب گفت :
خدایا من چه فکری می کردم ؟!! برای ناراحتی از موندن زنم در منزل سخت در اشتباه بودم ، لطفا و خواهشا اجازه بده من به حالت اول خود برگردم (غلط کردم به خدا) !!!
خداوند پاسخ داد :پسرم ، من احساس می کنم تو درس خودت را یاد گرفتی و خوشحالم که می خواهی به شرایط خودت برگردی ... ولی تو مجبوری ۹ ماه صـــــــــبر کنی، چون دیـــــشب حامله شدی

سلام بسیار قشنگ بود خوب درسی گرفت تا اون باشه که دیگه از این دعا ها نکنه اما خودمونیممممممممممممممم فکر کن؟!!!!!!!!

پرواز دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://kamharfe2.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم

عید شما مبارک
من هم با مثنوی " مبعث عشق " [گل]
به روز هستم و منتظر تشریف فرمایی شما
[گل]

منصور دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام عزیزم
خوش آمدید. آخرش به آرزومون رسیدیم.
یه عالمه گل

سلام دوست عزیز و بزرگوارم
بله درسته از محبت ولطف شما عزیز بینهایت متشکرم ..

پرستو جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://sekanjabin1.blogfa.com

سلام و وقت به خیر دوست گرامی
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خصوصاً تولد حضرت عباس، منتظر حضور سبز و نظر ارزشمند شما درباره ی آپ جدیدم، با موضوع : « من و دینم! » هستم .[گل]

سلام پرستو ی مهربان
من هم به تنوبه خودم اعیاد شعبانیه را به شما گل مهربونم تبریک میگم
خدمت میرسم

شهره جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://hastyman42.blogfa.com

دو ماه از دو افق در دو شب تجلّی کرد
یکی شهنشه دوران، یکی امیر سپاهش


دو گوهر از دو صدف از دو بحر گشت نمایان
یکی چراغ هدایت، یکی معین و گواهش


یکی حسین و یکی ناصر حسین، ابوالفضل
که جان خویش به کربلا بداد به راهش


"میلاد حضرت عشق آقا قمر منیر بنی هاشم مبارک"
[گل][گل][بوسه]

شهره جونم سلام وصد سلام از تمام محبتهایت بی نهایت متشکرم
از شعر زیبای که برام فرستادی ممنونم ومن هم میلاد قمر بنی هاشم را تبریک میگویم میبوسمت

خان داداش جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.jovozem.blogfa.com

یاقووت جوون ما چه طوره؟ دماغش چاقه؟

کجایی؟ نکنه افسرده شدی؟

سلام بر خان داداش گل و گلاب
الحمدلله شکر خدا خوبم شما دوست خوب چطوری من که هستم شما سایه تون سنگین شده در ضمن چرا باید افسرده باشم خیلی هم خوب ودماغم چاقه

آبجی مریم جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم خوبی؟
ببخش که دیر اومدم چند مدت بود وبلاگ نمی آمدم
منم به نوبه خودم مبعث حضرت محمد ( ص ) پیامبر عشق و دوستی رو به شما و خانواده عزیزت تبریک می گوییم پیروز و سربلند باشی عزیز
ماه شعبانیه ماه جشن ها و شادیهای فراوان رو هم تبریک می گویم

سلام مریم جون شما هم منو ببخش خانم گل همیشه محبت داری به من
من هم من هم اعیاد شعبانیه را به شما آبجی خانمی تبریک میگم انشالله که در این ایام به آرزوهای خوبت برسی

ستاره جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://ashnaye-gharib2.persianblog.ir/

سلام یاقوت عزیزم

چقدر کم پیدایی ؟ اعیاد شعبانیه بر شما مبارک

لطفا باز هم لینکم را اصلاح کنید.
با شعری از شاملو به روزم و منتظر حضور پرمهرت

شاد باشی و سلامت
در پناه حق

سلام بر ستاره مهربون
راست میگی عزیز شرمنده
من هم اهیاد شعبانیه ر اخدمت شما تبریک میگم ....
اون هم به چشم خدمت میرسم ولینک را هم طبق معمول اصلاح میکنم
شاد وپر انرژی باشی

ستاره جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://ashnayemahjor15.blogfa.com/

با سلامی مجدد

لطفا لینک این وبلاگم را هم اصلاح کنید.
باور کنید کاملا بی تقصیرم

با شعری از شفیعی کدکنی به روزم و منتظر حضور سبزت

در پناه حق

مهرداد جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوش میگذره؟
چه خبرا؟
عیدتون مبارکااااااااااااااااااااااااااا
بگم رسیدن بخیر یا هنوز زوده؟

سلامممممممممممممممم
البته که خوش میگذره در جوار عزیزان
خبر سلامتی وشادی هید برشما هم مبارک
بله دیگه الان بگی رسیدن بخیر خوبه

شاپرک جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://manemohajer.blogfa.com

سلام یاقوت جونم

اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک میگم
امیدوارم روزهای خوب و خوشی رو سپری کنی



دامن علقمه را عطر گل یاس یکی است

قمر بنی هاشمیان در همه ناس یکی است

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب

نام زیبای اباصالح و عباس یکی است


ادینه ات به خیر و شادی .

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام شاپرکم
قربونت برم اعیاد برشما وخانواده هم مبارک
آدینه برشما هم خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد