الفبای زندگی

 

 

الف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها
 

ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم
 

پ: پویایی برای پیوستن به خروش حیات
 

ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها
 

ث: ثبات برای ایستادن در برابر بازدارنده ها

ج:
جسارت برای ادامه زیستن
 

چ: چاره اندیشی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه

ح:
حق شناسی برای تزکیه نفس

خ:
خودداری برای تمرین استقامت

د:
دور اندیشی برای تحول تاریخ

ذ:
ذکر گویی برای اخلاص عمل

ر:
رضایت مندی برای احساس شعف

ز:
زیرکی برای مغتنم شمردن دم ها

ژ:
ژرف بینی برای شکافتن عمق درد ها

س:
سخاوت برای گشایش کارها

ش:
شایستگی برای لبریز شدن در اوج

ص:
صداقت برای بقای دوستی

ض:
ضمانت برای پایبندی به عهد

ط:
طاقت برای تحمل شکست

ظ:
ظرافت برای دیدن حقیقت پوشیده در صدف

ع:
عطوفت برای غنچه نشکفته باورها

غ:
غیرت برای بقای انسانیت
 

 ف: فداکاری برای قلب های دردمند
 

ق: قدر شناسی برای گفتن ناگفته های دل
 

ک: کرامت برای نگاهی از سر عشق
 

گ: گذشت برای پالایش احساس
 

ل: لیاقت برای تحقق امیدها
 

م: محبت برای نگاه معصوم یک کودک
 

ن: نکته بینی برای دیدن نادیده ها
 

و: واقع گرایی برای دستیابی به کنه هستی
 

ه: هدفمندی برای تبلور خواسته ها
 

ی: یک رنگی برای گریز از تجربه دردهای مشترک

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

خب من الان در واقع اومدم یه سلامی خدمت مامان گلم عرض کنم و بگم:
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
و خب با عرض معذرت دیر وقته
فردا صبح قول میدم بیام بخونم
فعلا فقط قصد و نیت ما عرض ارادت بود
خوب بخوابین مامان مهربون

علیک سلام بر پسر مهربانم آقا مهرداد عزیز...
خیلی خوش اومدی هر وقت اومدی بخونی هم قدمت روی چشم ...

مهرداد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

راستی من مهرداد بودم
یادم رفت اسممو بنویسم

بله دیگه اگه اسمتم ننویسی می شناسمت
(چشمک)

منصور دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

دوست عزیز سلام و صبح عالی بخیر و خوشی
آنچه من در شما می‌بینم و برایتان هر روز بیشتر و بیشتر آرزو می کنم اینست:
لیاقت برای تحقق امیدها!!!
هدفمندی برای تبلور خواسته ها!!!!!
و آرزوی هرچه بیشتر بهره مند شدن از عمری که در اختیار دارید.
موفق و مانا باشید!

سلام دوست عزیز وبزرگوار خودم صبح شما هم بخیر وخوشی
بله دیگه ما که مثل شما خوب نمیتونیم بنویسم واقعا ممنون از جملات قشنگ و آرزوی خوبتون .......

شاپرک مهاجر دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام نازنینم

مثل همیشه انتخابت نامبر وانه

ج: جسارت برای ادامه زیستن

احسنت و متشکرم

سلام به شاپرک خانم
مرسی باباااااااااااااا نامبروان گفتنتو عشق است
دیگه اینقدر تشکر نکنید شرمنده میفرمایید(چشمک)

مهرداد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

وای خدا
چقدر قشنگ بودن این جملات ...
یاقوت جونم خیلی قشنگه
چقدر حس خوبی داشت
ممنون
کاشکی اینجا آیکون گل بود تا من اینجا رو گل بارون میکردم

وای ......ممنون از محبتت مهرداد عزیز خودت گلی
خوشحالم که پسندیدی

درددلهایم با تو(مادر دلخسته) سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://vagooyehayam.blogfa.com

سلام دوست عزیز ، آرزو می کنم دلت شاد و لبت همیشه پر خنده باشه از ته دل ، قالب وبلاگ قشنگ ونوشته هات چمن همیشه زیبا و پر محتواست .

سلام خانم گل عزیزوبزرگوارم بسیار خوشحالم که دوباره دیدمت
انشالله شما هم همیشه سلامت ودل شاد باشی

مهدی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://zarih1430.blogfa.com

سلام خواهر عزیزم
ممنونم از حضورتون که باز قابل دونستین و به خانه فقیر فقراء سر زدین
دلنوشته ای بود از مداح مظلوم و غریب سید جواد ذاکر طباطبائی
در شب آرزوها
خدایش رحمت کند
رفت و به آقایمان پیوست
خدایا با ظهور حجت ات دل همه ما را روشن گردان
آمین

سلام خدمت برادر بزرگوار
خواهش میکنم کاری نکردم وظیقه بود خدمت برسم
روح مداح سید جواد ذاکر طبا طبائی هم شاد

الهم عجل لولیک لفرج

مهدی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://zarih1430.blogfa.com

سلام دوست عزیز

هر آنکه عهد نبسته وفا چه می داند
هر آنکه صدق ندارد صفا چه می داند

هر آنکه نقد ولا با طلا معامله کرد
شکوه و رونق بازار ما چه میداند

هر آنکه راه ندارد برون ز چاه آید
ز اوج رفعت اهل سما چه می داند

هر آنکه نعره هل من معین شنید و نرفت
به شهر حادثه یا لیتنا چه می داند

کنایه نیست برادر گلایه با نفس است
که غیر درد دل آشنا چه می داند

ممنون از حضور و نظر لطفتون
و اینکه به خانه دلم سر زدین
برایتان بهترین ها را آرزو میکنم
در پناه حق
یا علی مدد

به به سلام یرادر محترم از اشعار خوبتون تشکر میکنم
انشالله که به آرزو های خوبتون برسید برادر ...........

پرواز چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://kamharfe2.blogfa.com

سلام بر یاقوت احمر دوست عزیزم
من هم نوشته ات را خوندم و هم کلمات کلیدی اولش را روی یک برگ سفید نوشتم . می دونی چی درآمد؟

خدا
عشق
زیبایی

پس احسنت به این انتخاب زیبا
برای رسیدن به عشق خدا

یک سبد گل سوسن به بزرگی تاج ستاره هاتقدیم به شما

سلام بر دوست بزرگوار
دوست عزیز نظر لطفت شماست
واقعا شرمنده می فرمایید......

شکیبا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ http://hastyman42.blogfa.com

سلام

خیلی جالب و پر بار بود .. کاش این حروف به زیبایی کنار یکدیگر قرار بگیرن و دنیا دنیا معنا و معنویت ازش ساخته بشه ... کلماتی که نه فقط ظاهر زیبا که داری باطن روح نواز نیز باشن.

خدایا زندگی مرا پر کن از کلمات خودت .. نه خودم !!

سلام عزیزم
ممنون عزیزم انشالله به قول شما حرفها و کلمات به زیبایی کنار هم قرار بگیرند وظاهر وباطن حرفها روح نواز باشند..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد