ذهن جایگاهی است که میتواند از  

 

جهنم بهشت و از بهشت جهنم  

 

بیافریند

نظرات 10 + ارسال نظر
الهه شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام ازت یه خواهش دارم..اونم اینه که بیای تو سایت ما عضو شی و بهمون خوش بگذره....
منتظرتیم همگی

www.gapp.darkbb.co

سلام الهه خانم گل چشم حتما سر میزنم .......

ع.خ شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.jump.blogsky.com

راه بهشت از جهنم میگذره

راه بهشت و جهنم دو راه در عرض هم نیست بلکه دو راه در طول هم است و برای رسیدن به بهشت چاره‌ای جز عبور از جهنم نیست «و ان منکم الا واردها کان علی ربک حتما مقضیا...

ممنون از حضورتون

مهرداد یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://liveforlove.blogfa.com

خب در واقع من خیلی سعی کردم که بفهمم
یه چیزایی هم فکر کنم فهمیدم آخرش
کاشکی هر از گاهی به ما سری میزدین

هر وقت آپ کردم بهتون خبر بدم؟

سلام به مهرداد عزیز
دوست خوبم چیو سعی کردی بفهمی ؟!!!لبخند بگو تا تو ضیح بدم چشمک....
چشم من حتما خدمت می رسم دیر میام اما میام.......
شما اگر چنین کاری کنید که من از خدامه زودتر متوجه آپتون میشم وزودتر از همه میام .... ممنون از محبت شما

کاژا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام مامان جان دوست داشتنی من
آپم و منتظر نظرتون .
میشه به خاله جان هم بگین که بهم سر بزنه ؟
ممنون

سلام خانم گلم
چشم شرمنده با تاخیر خدمت میرسم.
خاله جان هم والله چی بگمممممممممممممم .......حتما پیغام شما را میرسونم

مهرداد دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://liveforlove.blogfa.com

سلام یاقوت بزرگوار
چه تک بیت قشنگی برام نوشته بودین
رفتم توی نت و کاملش رو پیدا کردم
و مست شدم از خوندنش
عالی بود
ممنونم ازتون دوست عزیزم
کاشکی اینجا شکلک گل بود
تا گل بارون میکردم وبلاگتونو

سلام دوست خوبم
تک بیت هم قابل شما را نداشت من که خودم چنین استعدادی ندارم و از گوگل کمک گرفتم ......لبخند
ممنون ار محبتت مهرداد عزیز شما خودتون گل هستید شرمنده میفرمایید

محمد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://mohammadab--hamedan.blogfa.com/

سلام عزیز
خوب هستین خدا رو شکر ؟
در واقع ذهن و فکر و انرژی یعنی دنیا
شما میتونی تو دنیا با این عوامل کارهای بزرگی انجام بدی
بزرگتر از ماورائ
بهشت و جهنم هم یه بهانه است
یه بهانه که لااقل به خاطر خودت هم که شده یه نظری به خدا کنی
خدایی که همیشه منتظر ماست
ولی ما .....

سلام به محمد آقای عزیز بابا کجایید شمااااااا
الحمدلله به مرحمت شما خوبم
دوست گرامی ما با این جسم محدود و این دنیای کوچک در برابر خلقت بی منتهای الهی و پیچیدگیهای اخرتی هرگز نمیتوانیم توصیفاتی از کیفیت رحمت و عذاب الهی داشته باشیم . چرا که همانطور که خداوند بی حد است و مرزی ندارد رحمت و عذابش هم بی منتها و نامحدود است

محمد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://mohammadab--hamedan.blogfa.com/


پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیست
حرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیست
این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست
گر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست
مطالبتون مثل همیشه خیلی عالی بود
شاد و سلامت باشی تا همیشه

هر کسی قصه شوقش به زبانی گوید
چون نکو می‌نگرم، حاصل افسانه یکیست
اینهمه قصه ز سودای گرفتارانست
ورنه از روز ازل، دام یکی، دانه یکیست
ممنون از غزلی که برام فرستادید منم دوبیت دیگشو گذاشتم واقعا زیبا سروده شاعر عماد خراسانی
نظر لطف شماست دوست خوبم شما هم شادوسلامت باشی انشالله

محمد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

بازم سلام خانمی
خوب هستین خدا رو شکر ؟
باشه اشکال نداره یادی از ما نکنین
شما خوش و سلامت باشین ما هم خوشیم
راستی رفتم ولی شاپرک نبود
وبش هم نیست
چی شده ؟
اگه خبری داشتی بهم بدین ممنون
آرزو میکنم به همه آرزوهای قشنگ و زیباتون برسین
مواظب خودتون باشین
در پناه حق یا علی

بازم سلام آقایی مهربون
خداروشکر من معذرت میخوام از حضورت راست میگی ولی تلافی نیومدنها را جبران میکنم
شاپرک هم خصوصی برات توضیح میدم ..من هم بهترین آرزوها را برای شما دوست مهربانم از خداوند میخواهم موفق باشی

الماس و یاقوت سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
امیدوارم خوش و خرم باشی کم لطف شدی؟

سلام سلام دوست کم پیدای من هم نام من البته یاقوتش
لبخند خوشحالم از حضورت بازم بیا وکلبه مرا با حضورالماسی خود نورانی کن

تنها پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://tanhayedivone.blogfa.com

سلام عزیز دل ..

ذهن ما بسیار هوشیار است ...باشد که با بکارگیریه
تکنیکهای صحیح بتوانیم به آن آرامش عطا کنیم..

به به تنهای مهربونم خانم گل عزیزم ..
بله عزیزم انشالله با بکار گیری تکنیکهای صحیح به آرامش حقیقی برسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد