یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت دارم.


نظرات 8 + ارسال نظر
من تنها جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

سلام
هنوز که حلول سال نو نشده ولی وقتی شد امیدوارم به تو هم مبارک باشه.
و اینکه در مورد پست آخرم (همینی که لینکش هست) به نظرت احتیاج دارم، ممنون میشم بیای نظرت رو بگی.
موفق باشی و بهاری

سلام دوست گرامی ..
درست میفرمایید اما شاید اون روز نرسم بیام ..!!حلول سال نو را تبریک بگم .. لبخند
انشالله سال خوبی هم برای شما باشه واز صمیم قلب بهترین روزها را از خداوند برایتان آرزومندم
چشم خدمت میرسم .
شاد باشی

کاکائو جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://labkhande-khak.blogfa.com

سلام یاقوت جون..این اهنگت ادم رو میبره تو حس

دوووست جوون عید به تو و خانواده گلت مبارک..
عیدی فراموش نشه

سلام به کاکائو عزیز چه خوب که از آهنگ خوشت اومده زیاد تو حس نرو دوست جون شاد باش.چشمک
عید برشما دوست عزیز هم مبارک سال خوب وپر برکتی را برایت ارزومندم . عیدی هم بروی چشم .........

کاکائو شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

یاقوت جوووونم..عیدت مبارک...از الان دارم تبریک میگم..تنها وبلاگی که واسم راحت باز میشه
وبلاگه توئه دیدی فردا کلا باز نشد

خوب بازم ممنون دوست مهربون خوده خودممممممممممم
عیدت بازم مبارککک همیشه لبت خندون ودلت شاد ..

دل پریشون شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://delparishoon.blogsky.com

سلام یاقوتم
سال نو مبارک عزیزم

یه همسایه شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://vhrst.blogfa.com

سال نو بر شما مبارک ... پیروز باشید و دیر زی

سلام دوست گرامی عید برشما هم مبارک انشالله که سال خوبی داشته باشید .

یاقوت شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://alamyfar.blogfa.com/

سلام و سال نو مبارک ( گل صدتا )
کم پیدا بودین فکر کردم رفتین مسافرت
چه خبرا؟!! نکنه قهر کردین؟!!!
به هر حال امیدوارم سال پر خیر و برکت و همراه با موفقیت در پیش داشته باشید و ریشه کردن دوستیها که از همه مهمتر است.

سلام خدمت شما دوست خوب و بزرگوارم ممنون از گلهاتون
کم پیدا نه هستم ونیستم تقریبا !!!دیگه نزدیک عید و بدو بدو خانمها تمومی نداره اینه که تقصیر خدمت دارم ببخشید .یک باغ گل سرخ خدمتتون
من هم متقابلا عید بزرگ را به شما وخانواده محترمتون تبریک و تهنیت عرض میکنم و سلامتی وبهروزی شمارا از درگاه ایزد منان خواهانم

آبجی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام سوسن جان عزیزم خوبی؟
درسته که وبلاگم تعطیله
ولی من که دوستان رو فراموش نمی کنم

باغ های خندان به بشارت عید بهار و خوشحالی جوانه زدن شاخه های پر نقش و نگار فاخته ها و کبک دری و عتدلیان را به نغمه سرایی می طلبد و پروانه ها را به پذیرایی عطر شگوفه ها دعوت می نماید و غزلان دلفرین را که عشاق سرگردان به یاد چشم مست معشوقه بی وفا و دل آزار خودشان بیابان در بیابان می پرستند فرا میخواند تا سختی های زمستان را به فراموشی بسپارند و عید رابا دیدار دو باره با فصل باران تجلیل کنند و با شنیدن این سرود دلنشین همراز و هم صحبت با آنهای گردند که دل به عشق زنده دارند

سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم!
برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بین باقی بمانی

سوسن جان عزیزم عید سعید باستانی رو به خودت و خانواده عزیزت تبریک می گوییم
بهترینها رو در سال جدید برات آرزو می کنم
موفق و پیروز و سربلند باشی
دوستت دارم قربانت آبجی

منصور جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سلام بر یاقوت سرخ
منتظر دیدارت هستم با مطلبی تازه!
خوش باشی! دوست عزیزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد