دوران نامزدی ناخواسته

 سال ۱۳۵۶

داشتم طبق معمول  تلویزیون نگاه میکردم .کانال آزمایشی که تازه گذاشته  بودند . اوایل بسیار به فیلم های هندی علاقه مند بودم جای حساس فیلم بود که  دیدم زنگ درب خانه پشت سرهم به صدا در اومد. وای خدا صبر کن اومدم ... 

چه خبرررره!!!!! در را که باز کردم دختر عموم که تازه نامزد کرده بود. با عجله

اومد توی اتاق گفت یک خبر داغ داغ دارم .گفتم چی شده ؟با هزار نازو عشوه واذیت بالاخره نطقش باز شد . 

 

گفت مسعود با حسین رفته بودند شمال.... 

 (مسعود پسر یکی از عموهای دیگرمان  بود وحسین نامزده سهیلا .. سهیلا هم دختر عموی من ومسعود)  

 سهیلا داشت با آب وتاب از رفتن نامزدش با مسعود تعریف میکرد که یکدفعه گفت : میدونی  مسعود با عمو و زن عمو همین روزهامیان خواستگاریت !!!!!!!!!  

 

وقتی شنیدم گفتم مسعود ...وای خداااااا چرا !!! من اصلا هیچ احساسی نسبت به اون نداشتم واونو مثل برادرم میدونستم نه نه نه ...سهیلا بالا پائین  می پرید و مسخره بازی در میاورد .که یک جیغ بنفش سرش کشیدم. گفتم بس کن .طفلک مثل مجسمه خشکش  زد ... وگفت خواستم اولین نفری باشم که خبرخوشحال کننده مثلا بهت بدم .نمیدونستم اینقدرتو رو ناراحت میکنه والله هرگز بهت نمی گفتم ...گفتم ببخش تو تقصیر کار نیستی.  

 

فقط میدونستم سهیلا حرفی که بزنه یعنی از همه چی  خبر داره واگه حرفش درست باشه عمو برای خواستگاری پسرش بیاد به خونمون  پدرم نه نمیگه. چون هم برادر بزرگتر بود  هم خداییش  مسعود  از نظر پاکی وخانواده دوستی  ومردم داری نمونه بود ...

  

خوب پیش خودتون میگید دیگه چی میخواستی ولی منم حق انتخاب داشتم ... من عشق وعلاقه ایی نسبت بهش نداشتم وفقط ایشون  را به چشم پسر عمویی دوستش داشتم....... 

 

دیگه گیج میزدم وهمش با خودم در جنگ و جدل بودم که چه جوری حرفمو بزنم  .... که دیدم بعد از ظهر پدرم اومده خونه. بله دیگه کار از کار گذشته  بود. 

 

روز بله برون رسید و بدون اینکه نظره مرا هم بدونند دوتا عموهاوخانواده هم دعوت هستند. اون روز همه شاد وبگو و بخند در تهیه مراسم بودند وفقط از راز دل من سهیلا باخبر بود... وهی بهم میگفت :بی خیال اگه مسعود به خواستگاری من میومد من با کله قبول میکردم اما اون حتی نگاه هم به من نمیکنه .یک  نگاهی بصورت من انداخت .زود حرف را عوض کرد ورفت کمک مادران خوشحال

من هم فقط مثل یک رباط که بهش برنامه داده  بودند کمک  مادر میکردم. که مامان گفت  نگرانی!!!! مسعود از همه پسر عموهات آدمتره .پسر خوبیه تو رو هم خیلی دوست داره وهر کاری بگی برات میکنه .بچه سالمیه ووو..........و فقط  سکوت همراه بغض راه گلوی مرابسته بود..   

 با تشویق مامان ودختر عمو ها وبقیه من رفتم تا لباس پلو خوریم را بپوشم .ولی همش قیافه ام مثل این شکلکه بود 

 که زن عمو با  جعبه های شیرینی ومسعود هم با دسته گل وعمو وبرو بچه ها هم همه خندون شاد  اومدند....مهمانها یکی پس از دیگری می آمدند ... مثل الان نبود که دختر پسرها خودشون همدیگرو بیرون میبینند ومی پسندند وبرای دلخوشی خانواده ها هم یک مجلسی میگیرند که البته این طرزبرخورد راهم من به نوبه خودم نمی پسندم ...... خلاصه  ........ 

وقتی تمام میهمانهاتشریف آوردند . خودشون برای خودشون دست میزند ومی خندیدند . 

من هم برای سرگرم شدن مشغول ساکت کردن  بچه های کوچکتر از خودم شدم  که دوتا از پسر عموهای شیطون و کوچک من که  خیلی هم با هم کاردو پنیر بودند افتادند به جون همدیگر .حالا نزن کی بزن . تا اینکه  خواستم از هم جدا شون کنم که یکی از آنها رفت و یک لنگه کفش مردانه برداشت و پرتاب کرد به سوی مثلا برادرش .که بدبختانه بصورت منه از بخت برگشته خورد و در همان دم دیگه هیچ  جایی را ندیدم.  

 

ادامه دارد...

 

 

 

زندگی بدون عشق همچون درختی است بدون شکوفه و باروبر. 

نظرات 29 + ارسال نظر
علی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.pars.im

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم [قلب] کارت حرف نداره عزیز [گل]

اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه سر به سایت زیر بزن

http://www.pars.im

سایت واقعا عالیه ای هست کارش حرف نداره[بوسه]

این رو برای این نمیگم که خودم عضوش هستم چون کارش با همه سیستم های کلیکی دیگه فرق داره میگم بزار چند تا از مزیت هاش رو بگم

برای هر کلیک تا 80 تومن پول میده که این واقعا عالیههههههههه

هیچ کلیکی رو الکی حذف نمیکنه ( این بزرگ ترین خوبی این سیستمه )

پشتش یه تیم مدیریتی عالیه و به بهترین شکل ممکن مدیریت میشه

پرداخت هاش کاملا تضمین شدست هر موقع درخواست بدید 24 ساعت بعد پول تو حسابتونه

کار باهاش خیلی راحته [قلب]

حد اقل پرداختش فقط و فقط 9000 تومان هست که 2000 تومانش رو هم همون اول هدیه عضویت میده که این واقعا عالیهههه و مزیت عالی این سیستمه نسبت به سیستم های دیگه

امکان عضو گیری و دریافت پورسانت از زیر گروهاتون این واقعا عالیه یعنی خیلی عالیه

دوست من اگه خواستید عضو بشید حتما از لینک زیر عضو بشید [بوسه][قلب]

http://www.pars.im/signup.php?from=ali222&ref_code=a6d8e04479f67f3e58d048d1d6ab64cc

یا موقع عضویت ای دی منو به عنوان معرف وارد کنید

ali222

دوست عزیز سایتت هر چقدر هم بازدید داشته باشه باز هم میتونی ازش درآمد کسب کنی

مطمئن باش اگه 100 تا هم روزانه بازدید داشته باشی باز هم میتونی درآمد خوبی داشته باشی از این سیستم

عضو شو کدش رو تو وبت بزار بعد هر موقع به حد نصاب رسید در خواست پرداخت کن همین هیچ کار دیگه ای هم لازم نیست بکنی همین کد مخصوص بلاگ فا هم میده [قلب]

من که ازش واقعا راضی هستم این آدرس وب منه من که واقعا ازش راضی هستم

http://1900.mihanblog.com

عضو بشید از تک تک بازدید های وبتون درآمد کسب کنید

حداقلش اینه که هزینه کارت اینترنت و زمانی که صرف سایتت کردی رو در میاری پس این فرصت رو از دست نده

از دامینش هم اعتبار سایت مشخصه کارشون حرف نداره

http://www.pars.im

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنید منو هم دعا کنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید

پس یه امتحان کنید

دوستون دارم

بای[بوسه]

سلام دوست گرامی .
چشم خدمت میرسم ببینم چی میشه . ولی یک بار ضربه خوردم وچشمم ترسیده .

ALI شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.http://www.pars.im

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم [قلب] کارت حرف نداره عزیز [گل]

اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه سر به سایت زیر بزن

http://www.pars.im

سایت واقعا عالیه ای هست کارش حرف نداره[بوسه]

این رو برای این نمیگم که خودم عضوش هستم چون کارش با همه سیستم های کلیکی دیگه فرق داره میگم بزار چند تا از مزیت هاش رو بگم

برای هر کلیک تا 80 تومن پول میده که این واقعا عالیههههههههه

هیچ کلیکی رو الکی حذف نمیکنه ( این بزرگ ترین خوبی این سیستمه )

پشتش یه تیم مدیریتی عالیه و به بهترین شکل ممکن مدیریت میشه

پرداخت هاش کاملا تضمین شدست هر موقع درخواست بدید 24 ساعت بعد پول تو حسابتونه

کار باهاش خیلی راحته [قلب]

حد اقل پرداختش فقط و فقط 9000 تومان هست که 2000 تومانش رو هم همون اول هدیه عضویت میده که این واقعا عالیهههه و مزیت عالی این سیستمه نسبت به سیستم های دیگه

امکان عضو گیری و دریافت پورسانت از زیر گروهاتون این واقعا عالیه یعنی خیلی عالیه

دوست من اگه خواستید عضو بشید حتما از لینک زیر عضو بشید [بوسه][قلب]

http://www.pars.im/signup.php?from=ali222&ref_code=a6d8e04479f67f3e58d048d1d6ab64cc

یا موقع عضویت ای دی منو به عنوان معرف وارد کنید

ali222

دوست عزیز سایتت هر چقدر هم بازدید داشته باشه باز هم میتونی ازش درآمد کسب کنی

مطمئن باش اگه 100 تا هم روزانه بازدید داشته باشی باز هم میتونی درآمد خوبی داشته باشی از این سیستم

عضو شو کدش رو تو وبت بزار بعد هر موقع به حد نصاب رسید در خواست پرداخت کن همین هیچ کار دیگه ای هم لازم نیست بکنی همین کد مخصوص بلاگ فا هم میده [قلب]

من که ازش واقعا راضی هستم این آدرس وب منه من که واقعا ازش راضی هستم

http://1900.mihanblog.com

عضو بشید از تک تک بازدید های وبتون درآمد کسب کنید

حداقلش اینه که هزینه کارت اینترنت و زمانی که صرف سایتت کردی رو در میاری پس این فرصت رو از دست نده

از دامینش هم اعتبار سایت مشخصه کارشون حرف نداره

http://www.pars.im

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنید منو هم دعا کنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید

پس یه امتحان کنید

دوستون دارم

بای[بوسه]

منصور شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام امیدوارم روزگار خوش و بر وفق مراد باشد
هنوز نخوانده‌ام ولی اولی هستم.
حتما جالب خواهد بود.
با کارگاه شماره 3 بروزم.

سلام خدمت شما دوست نازنین شاعرگرامی
شما همیشه اولین هستید ممنونم روزگار بروفق مراد شما هم باشد انشاالله
ممنون از دعوت شما حتما خدمت میرسم

شاپرک شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://shaparak49.blogsky.com

سلام
به به ..زیبا بود وجذاب ..ساده بود و صمیمی..شاد بود و دلگیر..عاشقی بود بی معشوق

منتظر ادامه ی داستان هستم با اشتیاق

سلام بر شما نازنین گل
مرا شرمنده میکنید همیشه بااینکه من خدمت شما عزیز نیومدم شما پیش دستی میکنید ومنو تنها نمیزارید از محبتتون متشکرم وشرمند بابت تاخیرم به وبتون

دیگه دیگه همیشه همین بوده زندگی چه میشود کرد شاپرک جون

کاژا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام، فکر کنم باید بهتون بگم مامانی!!!
آخه...!!!!
به هر حال خیلی خوشحالم که باهاتون دوست شدم!
خاطره ی این دورانتون هم خیلی جالب بود!
اما درست جای حساس ، قطعش کردین!!
شما هم با این کارگردانای سینما، همکار هستینا!!!!!!!؟؟؟؟
من منتظر ادامه اش هستم!

سلام عزیزم خوشجال میشم بگی مامانی ...
منم خوشحالم عزیزم که با شما مهربون آشنا شدم
ممنون که نوشته های بی رمق مرا میخوانی ...
اره دیکه دخترم گذشت زندگی آدم را یک کارگردان حرقه ایی میکنه . انشالله از بقیه داستان هم خوشت بیاد میبوسمت

یه همسایه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://vhrst.blogfa.com

سلام . شب بخیر . نمیدونم این وقت شب اینجا چیکار میکنم ولی فکر میکنم یکی از جذاب ترین داستانهای شخصی رو شروع کردید .
بی صبرانه منتظر خوندن بقیه ی داستان هستم .
بدروووود

سلام دوست گرامی همسایه محترم.روزتون بخیر
چقدر خوب همسایه با تشویق شما عزیزان من امیدوار میشم ممنونم از توجه شما چشم حتما زودی مینویسم امیدوارم بقیه اش هم خوب در بیاد {چشمک}

تنها یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://tanhayedivone.blogfa.com

سلام سلام بر خانم گل ..
میبینم که بالاخره اینجا رو به داستان زندگی مزین کردی ...
مشتاقانه به ادامش فکر میکنمو در ذهن داستان پردازی میکنم ..لصفا زود بیا بنویس..طاقت ندارم ..
دوستت داری مهربون دوستت فرشته..

به به گل اومد ..سلام گلم تنها جونم
بله دیکه چیکار کنم دیگه دیگه....باید از یک جایی شروع میکردم دیدم بهترین اینه که از بعضی اتفاقهای تلخ وشیرین زندگی شروع کنم .
ممنونم که مورد توجه شما هم قرار گرفته .. میبوسم عزیز دلم

کاکائو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.labkhande-khak.blogfa.com

دوست جون تو که این قدر خوب مینویسی چرا ازاول نمی نوشتی...این قدر خوب نوشتی
انگار ادم داره رمان های مودب پور رو میخونه
ولی با تاریخش مشکل دارما..
یادش به خیر اگه من اون قدیما بودم الان سه تا زن داشتم.نیست اون وقتا سخت نمی گرفتن از اون لحاظ میگم

سلام دوست جون عزیز
راست میگی پس یک خورده نعنا داغش وزیاد کنم قشنگتر میشه ؟؟؟؟
وای چرا مادرررر با تاریخش مشکل داری{چشمک}
آخی ایشالله یک دختر خوشگل مشگل خانم وبا اصالت نصیبت بشه وهیچ گونه هم بهت سخت نگیره از اوناکه قدیمیها میگن(نه چک زدیم نه چونه عروس اومد تو خونه)

مهربان یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://yanooralnoor.blogfa.com

سلام
شروع داستانش که خیلی دلهره آوره
خداکنه پایان خوبی داشته باشه
منتظریم ببینیم آخرش چی میشه
شاد باشید و الهی

سلام مهربون عزیز به سرای یاقوت خوش اومدید.
برای شما که اینقدر دلهره بود وای به حاله............
ایشالله .باید بخونید ونظرتونو بدید ..ببینم آیا من کارم درست بوده یا نه
شما هم شاد باشید وسلامت.

کاکائو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.labkhande-khak.blogfa.com

سلام دوست جووووووون..خوبی جوون؟
مهمون داری امروز؟ وقت کردی بیا اونور من اپ کردم

سلام دوست خوبممممممممممممم خوبم شما خووبی
بله مهمون دارم میدونم که میدونی مهمون دارم هاهاهااااااااااا
چشم دوست جون میام خدمتتون

کاژا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام مامانی مهربونم!
من آپم و منتظر نظرات گرم شما هستم!!!

سلام دختر گلم .
اومدم عزیزم. آپ قشنگتم خوندم خوش باشی گلم.....

فاطمه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خاله خانم چه داستان زیباییه همش که شما کتک خوردید!کی بوده که واستون بزنمش تو این سال جدید!

منم بی صبرانه منتظر ادامش هستم

سلام عزیز خاله ایی ای بابااااا ولش کن بنده خدا رو بذار خوش باشه ....من گذشتم تو هم بگذر کوتاه بیااااااااا چشمک چشم خدا کنه وقت کنم که زودی آپ کنم

فاطمه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ

اخرشیدونم باهاش ازدواج میکنید مثل سریالهای ایرانی اخرشو به خوشی تموم کنید تا ما غمگین نشیم

اهههههههههههه توکه همه فیلمو گفتی دیگه چیزی باقی نمونده ..بیچاره ایرانیهاااااااااااا مجبور هستیم چشم به خاطر گل روی شما ببینم چی پیش میاد عزیز دردونه خاله

فاطمه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

خاله دارم میرزم مسافرت قبلش گفتم بیام پیشاپیش سال جدیدو بهتون تبریک بگم ..سالی پر از برکت وشادی وسلامتی...


مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود
روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نـو مبارک

خوب خوب !!!!!!! به به بسلامتی اینهمه خونه تکونی کردی خودتو اذیت کردی حالا داری میری مسافرت خوش بگذره عزیزم من هم پیشاپیش سال جدید را بهت تبریک میگم وبهترین روزها را برایت از صمیم قلب خواهانم امید وارم که سال جدید یکی از بهترین سالهای تو نازنین باشه می بوسمت
سال نوبرشما هم مبارک

ژیلاراسخ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://ashareman.blogfa.com/

[گل]بهاران خجسته باد[گل]

/بروزم /

/بهار را بخانه ام بیاور /

سلام ژیلا ی گلم
امیدوارم همیشه دلت شاد باشه ولبت خندون .خدمت میرسم عزیزم

دل پریشون یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://delparishoon.blogsky.com

سلام یاقوتم
تو را خدا زود آپ کن... مطمئنم شاهنامه آخرش خوشه... البته فکر می کنم همون اولشم قند تو دلت آب میشده اما دلهره داشتی و دلپریشون بودی از نپرسیدن نظرت در مورد مسعود

سلام دوست خوبم .
بله دوست عزیز زندگیها پستی بلندیهای مخصوص خودش رو داره باید بلد باشی چطوری زندگی کنی که هم خدارو خوش بیاد هم بنده خدا رو ..چشم وقت کنم حتما زودی آپ میکنم ممنونم از توجه شما عزیزان

کاکائو دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.labkhande-khak.blogfa.com

ما همیشه شرمنده هستیما...
لطف و عنایت شما خیلی زیاده قابل توجه بعضی ها
بازم ممنون که اومدی دوست جوون

نه دوست جوون اصلا غیر اخلاقی نبود...هیچ صحنه ای نداشت..
بازم ممنون...حالا لالا کن..خدا به چشمات سوء چند برابر بده...
ادامه رو هم بنویس از اون مطلباست که تجربه زیاد داره توش

سلام کاکائو عزیز دشمنتون شرمنده باشه ...
خواهش میکنم وظیفه بود .اون هم میدونم که غیر اخلاقی نبود خواستم شوخی کنم .بازم ممنونم از توجه شما دوست خوب

سیدمحمدرضا هاشمی زاده دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ق.ظ http://sheredashti.blogfa.com

سلام عزیز صمیمی همدل
.................
زلال رود جاری باشی ای دوست........خوش آوا چون قناری باشی ای دوست
شکوفا ومعطــــــــر در دل عشق..........چوگلهــای بهــــاری باشی ای دوست
..............
از اطهار لطف ومحبتتان سپاسگزارم همین محبت های شماست که به من نیرو وانرژی می بخشدکه بازهم بسرایم..باشور وحالی بیشتر..وشکوفه های احساسم گل کند با بهار اندیشه ی شما...وحضور نورانیتان ..به خلوت تنهایی شاعر جنوبی
.خوش آمدید.دراین عصر بی تکیه گاهی ..و.بی همنفسی گفتم سلامی وعرض ادبی...که نه یار وهمدمی نه آشنایی...قلم وقدمتان همیشه ی ایام سبز ومعطر
.................
همیشه ســــبز بســــتان شما باد............پر از گلها گلستان شما باد
دودستم خالی وچشمم پر از اشک...........دلم تقدیم چشمان شما باد

منصور دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

بار دیگر خواندم و لذت بردم. بابا گل کاشتی!!!!!!!

سلام خدمت شما مشوق مهربان . هرآنچه هستم از لطف ومحبت شما بزرگوار است .انشالله بتونم اونطور که شایسته است بیان مطلب کنم .

مهربان دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ http://yanooralnoor.blogfa.com

سلام یاقوت عزیز
من با موارد متعددی از این دست در مورد خانمها و آقایان مواجه بودم و تصمیمهای مختلف..
اگر کسی توی زندگیشون بوده و دوستش داشتند و بهش نرسیدند و با کسیکه خونواده پیشنهاد داده ازدواج کردن...
زیاد احساس خوشبختی نکردند.
البته بعضی کنار اومدن وگوشه ی ذهنشون علاقه شون رو زندون کردن...
بقیه گروه رو بعدا میگم
تا ببینم شما جزو کدام گروهید
شاد باشید و الهی

سلام خدمت شما مهربان عزیز
ممنون از حسن توجه شما . بله دوست عزیز هرکس در زندگی یک نوع شرایطی را قبول میکنه .واون هم چه خواسته یا ناخواسته باشه انشالله که همه به خواسته قلبیشون برسند.

کاکائو دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.labkhande-khak.blogfa.com

سلام...دوست جووووون
ادامه رو بنویس دیگه.. تا قبل از عید برسیم به عروسی عروسی رو برگزار کنیم

سلام دوست جون خودم خوبی شما؟!!
والله نوشتم باید یک ویرایش کوچیک روش انجام بدم باور میکنی وقت نمیکنم ...... باور نداری برو از تنهااااااااااا بپرس( لبخند)

یه همسایه سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.vhrst.blogfa.com

سلام
هنوز منتظر ادامه ی داستانیم . اگه نوشتنش با عید تلاقی کنه ، خوندنش میکشه تا بعد از عید ...
پس عجله کنید .
متشکرم

سلام به دوست بزرگوار عزیز
درست می فرمایید ایشالله اگر خدا بخواد می زارم فقط یک کم مشکلات دست وپا گیرم شد .بروی چشم من هم متشکرم دوست خوبم

کاژا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام گلم!
من آپم!
منتظرتم!!![گل]

سلام نازنینم!
خوبه بسلامتی !!
چشم خدمت میرسم عزیزدلم!!!

کاژا چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام گلم!
آخرین پستم رو در این سال آپ کردم!
منتظرتم نازنین![گل][گل]

علیک سلام خانم گل!
ببخش که نتونستم این چند روز خدمت برسم حتما میام گلم . فدای تو

ژیلاراسخ پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ق.ظ http://ashareman.blogfa.com/

[گل]سلام /

نوروزتان پیروز وهر روزتان نوروز باد [گل]

سلام بروی ماهت ژیلای مهربونم
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم. خانم خانمااااااا

منصور پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ http://alamyfar.blogfa.com

سال نو مبارک [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
ممنون از زحمات ارزشمندتان

سلام .
سال نو را من هم پیشاپیش بهتون تبریک میگویم وسالی خوب وپر برکتی همراه با سلامتی برای شما نازنین آرزومندم.

ژیلاراسخ پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://jila-tanz.blogfa.com/

سلام /

عیدتان مبارک وفرخنده باد/

سلام سلام
عزیز دل بابت دیر جواب دادنم ازتون معذرت میخوام .
عید برشما وخانواده گلتون هم مبارک باد

ستاره پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://ashnaye-gharib.blogsky.com/

سلام به یاقوت عزیزم

به به شما هم یه پا رمان نویس مستند کار هستید.امیدوارم که قضایا بخوبی و خوشی به پایان برسد.

سلامت باشی و شاد
نو روز هم پیشاپیش مبارک

سلام بر ستاره پرنور مهربونم صفا آوردید
دیگه دیگه .......به خوبی شما که نمینویسم .عزیزدلم جملاتی که بر ذهنم هک شده بر دفتر خاطراتم ثبت میکنم . انشالله که خوشتون اومده باشه

ستاره پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://ashnaye-gharib.blogfa.com/

با شعری اشک آلود به روزم

منتظر حضور پر مهرت

در پناه حق

عزیز دل خدمت رسیدم .
انشالله شعر انتخابی که برایتان ارسال کردم مورد پسندتون قرار گرفته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد